دانگل های کاربردی تری برای آیپد پرو در راه است

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1314

کمپانی اپل در حال آماده کردن مقدمات عرضه یک سری دانگل و پورت کاربردی می باشد که قادر است آیپد پرو را به کاربردی تبلت یا کامپیوتری همراهی کند که تاکنون دیده اید.

زمانیکه کمپانی اپل در اجلاس خبری اکتبر ماه پورت USB_C را رونمایی کرد، موجب ناامیدی اصحاب تکنولوژی شد. زیرا آنها انتظار پورتی را داشتند که مخصوص کمپانی اپل بوده و بی همتا باشد. ولی کمپانی اپل این انتظار را رد کرد. در این بین با گذشت زمان بیشتر پی به ارزش کاربردی این محصول می بریم و درمی یابیم که اپل هوشمندانه آن را طراحی نموده، به این دلیل که قابلیت استفاده برای گوشی های اندرویدی  بمنظور شارژ آیپد را نیز دارد .

دانگل های USB-Cجدیدی در راهند

همانطور که قبلا گفتیم کاربران آیپد پرو بااستفاده از پورت USB-Cقادر خواهند بود از آیپدشان همانند یک کامپیوتر شخصی استفاده نموده وآن را به هردستگاه و نمایشگر دلخواه وصل نمایند. اینطور برداشت می شود که کمپانی اپل با تولید این محصول به سایر تولیدکنندگان نیز در خصوص تولید این قبیل محصولات خبر رسانی کرده است.

دانگل های جدید قرار است قابلیت اتصال محصولاتی از قبیل: کارت حافظه میکروSDو SD، کابل های اینترنت شبکه و همچنین وسایلی مثل دوربین عکاسی، نمایشگرهای5K، هدفون با جک3.5 میلی متری، کیبورد، حافظه های خارجی را برای سری جدید آیپد پرو فراهم کند.

درضمن کمپانی اپل درپی این است که به وسیله آپدیت کردن سیستم عامل IOS بتواند قابلیت نرم افزاری استفاده از این لوازم را بهبود بخشد. وقتی آیپد پرو جدید را به وسیله دانگل به کابل اینترنت شبکه وصل می کنید پنجره جدید در آیپد بمنظور کسب اجازه برای اتصال به اینترنت باز می شود. یعنی شرکت اپل از قبل بفکر توسعه سخت افزاری و نرم افزاری بوده است.

با توجه به این قابلیت ها کمپانی اپل در نظر دارد تا آیپد پرو جدید بتواند جایگزین کامپیوترهای شخصی شود.برای اثبات این نظر می توان به همکاری کمپانی اپل با شرکت ADOBE به منظور ارائه نسخه انحصاری و البته بهینه شده نرم افزار فتوشاپ برای سیستم عامل IOS و امکان استفاده از قلم استایلوس آیپد پرو برای ایجاد طرح خلاقانه در آن است.

حال میبایست منتظر نمایشگرها و دستگاه های جدیدی بود که با دانگل های اپل به آیپد پرو وصل می شوند تا ما تعریف نویی از یک کامپیوتر همراه در ذهن ما نقش ببندد

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید