اولین نسخه بتا ios 11.3 منتشر شد.

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 2314

ویژگی‌های و تغییرات اولین نسخه بتا ios 11.3 

اپل اولین نسخه بتا ios 11.3 را عرضه کرده است. بتای جدید از سیستم عامل اپل تنها یک روز پس از عرضه نسخه نهایی ios 11.2.5 عرضه شد.

iOS 11.3 یکی از به روزرسانی‌های مهم سیستم عامل iOS است که توسط اپل منتشر شده است. این نسخه از iOS شامل برخی از امکانات جدید و بهبودهای امنیتی است که برای کاربران اهمیت دارد. امکاناتی مانند قابلیت Health Records برای مدیریت پرونده‌های پزشکی، قابلیت برقراری تماس با چندین شماره همزمان در FaceTime، بهبودهای ARKit برای واقعیت افزوده و بهبود عملکرد باتری برخی از ویژگی‌های جالب این نسخه از iOS هستند.

برای نصب iOS 11.3 روی دستگاه iOS خود، به صورت زیر عمل کنید:

1. مطمئن شوید که دستگاه شما به اینترنت متصل است.
2. به تنظیمات دستگاه خود بروید.
3. به بخش "عمومی" بروید.
4. در این بخش، بر روی "به روزرسانی نرم‌افزار" کلیک کنید.
5. سیستم عامل iOS بررسی می‌کند که آیا نسخه جدیدی از iOS برای دستگاه شما موجود است یا خیر. در صورت وجود نسخه جدید، گزینه "دانلود و نصب" را انتخاب کنید.
6. دستگاه شما پس از دانلود فایل به روزرسانی، خود به صورت خودکار شروع به نصب iOS 11.3 می‌کند.

پس از نصب iOS 11.3، دستگاه شما به روزرسانی شده و امکانات جدید این نسخه را می‌توانید تجربه کنید. حتما پیش از نصب، از پشتیبان‌گیری اطلاعات مهم خود از طریق iCloud یا iTunes اطمینان حاصل کنید تا در صورت بروز مشکلات، بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید.

Ios 11.3 Beta 1 شامل چندین ویژگی جدید است، از جمله آیکون های Animoji جدید برای کاربران آیفون X، به همراه پشتیبانی از پیام های icloud، که گفته شده برای بهبود همگام سازی پیام ها در سراسر دستگاه ها می باشد. icloud Beta 1 همچنین شامل یک ویژگی جدید Health Records است که کاربران آیفون قادر خواهند بود جزئیات بیشتری را درباره سلامت باتری دستگاه خود ببینند و ویژگی دلخواه عملکرد را خاموش و یا تنظیم نمایند.

ویژگی های و تغییرات اولین نسخه بتا ios 11.3

نسخه های بتای سیستم نرم افزار حاوی اشکالاتی هستند که باید به مرحله رفع اشکال و پیشرفت های امنیتی برسند و مشخص نیست که چه اتفاقاتی در این زمان صورت گیرد. در حال حاضر ios 11.3 Beta 1 تنها برای توسعه دهندگان ثبت شده در دسترس می باشد.


به جهت بالا بردن اطلاعات و دانش خود می‌توانید از صفحه وبلاگ و اخبار جدید دیدن فرمایید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید