MacBook-pro-2023-mnw-a3-m2-1tb

مک بوک پرو 16 اینچی 2023 اپل - MNW A3 M2 Pro 1TB

تماس بگیرید
بدون مالیات

  • کاملا نو و آکبند
  • تراشه M2 Pro رنگ Gray
  • حافظه 1TB
  • به همراه گارانتی شرکتی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

مک بوک پرو 16 اینچی 2023 اپل

لپتاپ MacBook Pro 16 اینچ 2023 اپل یک دستگاه قدرتمند و مدرن است که با ویژگی‌ها و مشخصات فنی برجسته خود، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

صفحه نمایش این لپتاپ از نوع 16.2 اینچ می‌باشد، که اندازه بزرگی را برای تماشای محتواهای چندرسانه‌ای و کارهای بزرگتر فراهم می‌کند. با دقت QHD و رزولوشن 3456x2234، تصاویر با جزئیات بالا و رنگ‌های زنده و واقعی نمایش داده می‌شوند.

این لپتاپ از پردازنده M2 Max قدرتمند از Apple بهره می‌برد که عملکرد بسیار سریع و قدرتمندی را برای اجرای برنامه‌ها و وظایف چندگانه فراهم می‌کند. با ظرفیت حافظه RAM 32 گیگابایت، قابلیت اجرای همزمان برنامه‌های حافظه‌باز بزرگ و پرسرعت را داراست.

ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایت این لپتاپ به شما امکان ذخیره‌سازی بزرگی را می‌دهد، که می‌توانید فایل‌ها، اطلاعات و محتواهای مورد علاقه خود را در آن ذخیره کنید. سازنده پردازنده گرافیکی این لپتاپ نیز خود اپل است، که به شما تجربه‌ای بی‌نظیر از پردازش گرافیکی و بازی‌های برتر را ارائه می‌دهد.

با این مشخصات و ویژگی‌های قدرتمند، لپتاپ MacBook Pro 16 اینچ 2023 اپل یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که به دنبال یک لپتاپ با عملکرد بالا، قدرت پردازش قوی، ظرفیت ذخیره‌سازی بزرگ و تجربه بصری بی‌نظیر هستند.

شما عزیزان می‌توانید مک بوک پرو 16 اینچی اپل را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی به صورت کاملا اورجینال از فروشگاه اینترنتی اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

مشخصات

برند
اپل

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید