مک بوک پرو 16 اینچ با تاچ بار مدل MVVL2 2019

مک بوک پرو 16 اینچ تاچ بار مدل MVVL2 2019

مک بوک پرو 16 اینچ با تاچ بار مدل MVVL2 2019

Macbook Pro 16 Inch With Touch Bar MVVL2 2019


  • اندازه صفحه نمایش: 16 اینچ
  • کاربری: عمومی و مالتی مدیا
  • سری پردازنده: Core i7
  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: 512 گیگابایت
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

نقد و بررسی لپ تاپ 16 اینچی مک بوک پرو مدل MVVL2 2019

امروزه بیشتر وقت کاربران با فضای مجازی و انجام کار ها در یک محیط محدود شده است و پس از انتشار ویروس کرونا، اهمیت داشتن وسایلی که باعث ایجاد ارتباط با شبکه ی جهانی یا همان اینترنت باشند بسیار احساس می شود.

یکی از دستگاه های مهمی که می توان برای انجام امور مهم، برقرار کردن ملاقات ها به صورت غیر حضوری به صورت همیشگی از آن یاد کرد، لپ تاپ ها هستند!. این مورد که کامپیوتر های شخصی یکی از اجزاء جدا نشدنی هر فرد دنیای امروزه هستند امری غیرقابل چشم پوشی است. حال در میان این همه سیستم باید دید کدام کمپانی صلاحیت بیشتر و بهتر را جهت تهیه دیدن وسیله الکترونیکی مدنظرتان دارد.

در اینجا قصد داریم تا به بررسی دقیق تر یکی از محصولات اپل به نام MacBook Pro MVVL2 2019 بپردازیم تا شما را با ویژگی های دقیق اش آشنا سازیم.

خوشبختانه کمپانی اپل با تولید انواع لوازم الکترونیکی از گوشی های ایفون گرفته تا ایپد، آیپاد و مک بوک های خود، آن هم در بالاترین میزان کیفیت و شخصی سازی مخصوص شما کاربران، انجام کار ها را تا حد بالایی آسان نموده است.

MacBook پرو اپل مدل MVVL2 که در سال 2019 به جهانیان معرفی گردید، دارای ویژگی های کاملا خاص و بهتر نسبت به نسخه های قبلی خود بود.

صفحه نمایش به کار رفته بعد از مدت ها از 15 اینچ به میزان 16 اینچ افزایش یافت، عملکرد سیستم تا حد بسیار زیادی بالاتر رفت و بخش پخش مالتی مدیا نیز از صدایی با کیفیت بهتر برخوردار گردید!.

وجود این پیشرفت ها ذهن تمامی کاربران حرفه ای عاشق مک بوک های پرو اپل را قلقلک می دهد تا سیستم شان را هرچه سریع تر با نسخه MacBook Pro MVVL2 2019 تغییر دهند!.

مکانیزم جدید اپل در طراحی 

اپل پس از گذشت 4 سال، بالاخره نسبت به خواستار کاربران تسلیم گردید و تصمیم گرفت تا دیگر از صفحه کیبورد های خود با مکانیز پروانه ای استفاده نکند؛ به جای آن قرار است این سیستم قدرتمند کمپانی اپل را با مکانیزم قیچی به صورت بازطراحی شده مشاهده کنند که عمق حرکتی اش یک میلی متری است.

اپل نام این مکانیزم برای MacBook Pro MVVL2 2019 اش را Magic Keyboard داده است که تمامی کلید ها در آن علاوه بر بهره مندی از مکانیزم قیچی، دارای پوششی لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار نیز هستند؛ وجود این لایه پوششی سبب می گردد تا حین کار با سیستم دچار تداخل در کار هایتان نگردید.

طراحی جدید کیبورد

در این طراحی جدید قرار شده تا جدا از وجود تاچ پد، کلید مخصوص Escape به صورت فیزیکی برای شما تهیه گردد و تمامی کلید های جهتی به شکل حرف T انگلیسی در حالت وارون قرار گیرند.

در نتیجه تمامی اعمال انجام گرفته توسط اپل برای ساخت چنین محصول زیبایی، این موضوع نتیجه می شود که اپل برای اولین بار به درخواست های کاربران و نظرات آن ها اعتماد کرده است و به همین دلیل، MacBook Pro MVVL2 2019 جزو پر فروش ترین های کمپانی اپل شناخته می شود.

تایپ بهتر 

به دلیل استفاده از طراحی بهتر در صفحه کلید مک بوک پرو 2019 اپل، ضخامت کار تا حد بالایی کاهش یافته و به میزان 162 میلی متر رسیده است. با اینکه این مک بوک نسبت به نسخه قبلی اش 1 اینچ افزایش سایز داشته است، اما فاصله میان دکمه ها را نیز به یک میلی متر رسانده که باعث تسریع در روند تایپ و رسیدن دست کاربران به دکمه ها و عدم اشتباهات پی در پی شده است.

لازم به ذکر است که در گذشته و نسخه های قبلی این مک بوک پرو مشکل دکمه های تو خالی تا حد زیادی به چشم میامد که برای شما کاربران نیز چندان خوشایند نبود؛ اما حالا اپل با حذف آن باعث شد تا این مک بوک به محصولی جذاب تبدیل گردد.

پیش بینی می شود که این ویژگی های بارز و زیبای به کار رفته برای مک بوک پرو 2019 اپل در دیگر محصولات آینده این کمپانی بزرگ نیز دیده شود.

طراحی 

ابعاد این مک بوک پرو 35.79 در 24.59 در 1.62 میلی متر می باشد؛ اگر جزو طرفداران محصولات اپل هستید و کارهای جدیدشان را دنبال می کنید شاید این سوال برایتان رخ دهد پس افزایش یک اینچی در کجا تاثیرگذاشته است؟.

این تغییر را درست درجایی می بینید که مک بوک پرو باز شده باشد؛ صفحه نمایشی بزرگ تر در کنار حاشیه های کمتر از مزایای این مک بوک جدید اپل است؛ این عمل کمپانی اپل باعث شده تا محصول اش بیش از پیش حالتی شیک و مدرن به خود بگیرند.

این لپ تاپ دارای حسگر اثرانگشت، بلوتوث داخلی نسخه 5.0، پورت Thunderbolt 3، تاچ بار، دو عدد میکروفون، کیبورد با نور پس زمینه و غیره می باشد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش MacBook Pro MVVL2 2019 از نوع IPS LED-backlit LCD با کیفیت Full HD 1920*1080 بوده و روشنایی آن تا 500 نیت می رسد.

حتی افزایش سایز صفحه نمایش باعث نشده تا میزان رزولوشن و کیفیت آن کمی کاسته شود!. اما نبود صفحه نمایش 4K را می توان از نقاط ضعف این مک بوک پرو دانست.

پورت ها

از کارهای دیگری که اپل در محصول جدید اش جرئت به اجرا گذاشتنش را داشته است استفاده از پورت های بیشتر است!؛ وجود چهار پورت خروجی USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا از چیز های بسیار جذابی است که به این محصول اضافه شده اما در مقابل، دیگر خبری از پروت های دیگر نیست!. شاید جالب باشد که اپل اعلام کرده این محصول برای استفاده کاربران حرفه ای طراحی شده اما ذره ای به نیاز های احتمالی آنان توجهی نکرده است.

عملکرد و کارایی 

این مک بوک در مدل های متفاوتی روانه ی بازار شده است که ویژگی های سخت افزاری خاص خودشان را دارند. در این بین مدل MVVL2 به پردازنده ی هفت هسته ای Core i7 9750H تجهیز شده و میزان رم اش 16 گیگابایت است. درکنار این سیستم قدرتمند 512 گیگابایت حافظه SSD نیز برای کمک به افزایش سرعت دستگاه تعبیه شده است.

کارت حافظه MacBook Pro MVVL2 2019 از نوع AMD Radeon Pro 5300M بوده و وجود کارت گرافیک مستقل در سیستم را به عنوان عاملی جهت افزایش کارایی سیستم تبدیل می کند.

مک بوک پرو 2019 اپل به دلیل ویژگی های سخت افزاری اش کاملا برای انجام هرگونه کار از ادیت و ویرایش عکس و فیلم و تدوین گرفته تا طراحی های سه بعدی مناسب است؛ متاسفیم بگوییم که مک بوک پرو MVVL2 برای بازی های سنگین مناسب نمی باشد و سخت افزار ها بهینگی های خاص جهت انجام بازی ها را ندارند.

باتری

باتری به کار رفته در این محصول زیبا نسبت به گذشته بهبود یافته و به میزان 11 ساعت شارژ دهی دارد!.

بنابراین اگر روشنایی صفحه تان نصف باشد، تا نزدیک به دوازده ساعت می توانید ویدئو هایتان را در کیفیت 1080 پیکسلی مشاهده کنید. البته دقت کنید اگر اهل انجام کار های سنگین تر هستید این میزان شارژ دهی را نخواهید داشت؛ اما در کل این سیستم برای یک روز کاری کامل در حالت استفاده عادی همراهی تان خواهد کرد.

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید