فلت شارژ وایرلس آیفون SE 2022

960٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال  
  • باز شده از روی گوشی 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور 
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

فلت شارژ وایرلس آیفون SE 2022

فلت شارژ وایرلس آیفون SE 2022 در واقع یک فناوری شارژ بی‌سیم است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با قرار دادن گوشی آیفون SE 2022 خود روی یک شارژر بی‌سیم، بدون نیاز به کابل، آن را شارژ کنند.

این فناوری بر مبنای استفاده از انرژی الکترومغناطیسی برای انتقال بی‌سیم برای شارژ باتری گوشی است. برای استفاده از این فناوری، گوشی آیفون SE 2022 باید دارای قابلیت شارژ بی‌سیم باشد و شارژر بی‌سیم نیز باید با استاندارد Qi سازگار باشد.

در فناوری شارژ بی‌سیم، یک باریکه فولادی یا فلزی بر روی شارژر بی‌سیم قرار می‌گیرد و انرژی الکترومغناطیسی از آن به باتری گوشی منتقل می‌شود. برای این کار، بین باریکه فلزی و گیرنده شارژ گوشی، یک فاصله بسیار کم وجود دارد که این فاصله باعث ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی با فرکانس بالا می‌شود. باتری گوشی سپس این انرژی را برای شارژ خود استفاده می‌کند.

در مورد آیفون SE 2022، فلت شارژ وایرلس آن با استاندارد Qi سازگار است و به این شکل کار می‌کند که گوشی آیفون SE 2022 را بر روی شارژر بی‌سیم قرار داده و شارژ شروع می‌شود. این فناوری به عنوان یک راه حل ساده و راحت برای شارژ باتری گوشی به ویژه در محیط‌هایی که کابل شارژر سنتی در دسترس نیست، مفید است.

همانطور که در مورد هر تکنولوژی دیگری نیز صادق است، فلت شارژ وایرلس آیفون SE 2022 نیز ممکن است خراب شود. علت خرابی ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، از جمله ضربه‌های شدید، سایش و استفاده طولانی مدت، عدم توجه به شرایط نگهداری و محافظت از شارژر بی‌سیم، و دیگر عوامل ممکن است باعث خرابی فلت شارژ وایرلس شوند.

اما با توجه به اینکه فلت شارژ وایرلس درون داخل گوشی قرار دارد و به نحوی به عنوان یک قطعهٔ داخلی درون گوشی طراحی شده است، خرابی آن به دلیل استفاده معمولی احتمالاً نامعمول است.

در صورت آسیب دیدن فلت شارژ وایرلس آیفون SE 2022 به منظور حفظ ضد آب و ضربه بودن دستگاه، بایستی قطعه فعلی با فلت شارژ وایرلس اورجینال و رو کاری آیفون SE 2022 تعویض شود.

شما عزیزان می‌توانید فلت شارژ وایرلس آیفون SE 2022 را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone SE 2022

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

بلندگو آیفون SE 2022

933٬000 ‎تومان
100% اورجینال  باز شده از روی گوشی  دارای ضمانت سلامت فیزیکی  امکان تعویض این قطعه در محل  ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید