بدنه و شاسی آیفون SE 2022

5٬800٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال  
  • باز شده از روی گوشی 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور 
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

بدنه و شاسی آیفون SE 2022

بدنه و شاسی آیفون SE 2022 از جنس آلومینیوم ساخته شده است که باعث سبکی و ظاهری زیبا و شیک در این گوشی می‌شود. همچنین این قطعات با استفاده از فناوری CNC ساخته شده‌اند که باعث دقت بیشتر در ساخت قطعات و دوام بالاتر آن‌ها می‌شود.

بدنه و شاسی آیفون SE 2022 دارای ضریب مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67 می‌باشد که به این معنی است که گوشی در برابر آب تا عمق یک متر و به مدت 30 دقیقه، مقاوم است و همچنین در برابر گرد و غبار نیز مقاوم می‌باشد.

لازم به ذکر است که بدنه و شاسی گوشی از دو بخش اصلی تشکیل شده است: بخش پشتی که شامل دوربین و بخش‌های الکترونیکی دیگر است و بخش جلویی که شامل صفحه نمایش و دکمه هوم و دوربین سلفی است.

بدنه و شاسی آیفون SE 2022 ممکن است به دلیل سقوط گوشی و برخورد با سطوح سخت مانند زمین، سنگ، فلز و موارد مشابه، آسیب ببینند. همچنین در صورتی که گوشی با مایعات مختلفی مانند آب، نوشابه، قهوه و ... در تماس باشد، ممکن است بدنه و شاسی آسیب ببیند و در برخی موارد زنگ زدگی، خراش و یا شکستگی در بدنه و شاسی آیفون SE 2022 ایجاد شود. همچنین در صورتی که بدنه و شاسی گوشی به صورت مداوم در معرض نور خورشید باشد، ممکن است رنگ آن تغییر کند و در صورت استفاده نادرست از ابزارهایی مانند خارج کردن سیم کارت، ممکن است بدنه و شاسی آیفون SE 2022 آسیب ببیند.

در صورت آسیب دیدن بدنه و شاسی آیفون SE 2022 به منظور حفظ ضد آب و ضربه بودن دستگاه، بایستی قطعه فعلی با بدنه و شاسی اورجینال و رو کاری آیفون SE 2022 تعویض شود.

شما عزیزان می‌توانید بدنه و شاسی آیفون SE 2022 را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone SE 2022

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید