اسلات سیم کارت آیفون SE 2022

900٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال  
  • باز شده از روی گوشی 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور 
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

ست کامل پیچ‌های آیفون SE 2022

در آیفون SE 2022، اسلات سیم کارت یک سیم‌کارت نانو (Nano-SIM) را پشتیبانی می‌کند. این سیم کارت نانو، کوچکترین نوع سیم کارت است که در حال حاضر در بازار موجود است.

اسلات سیم کارت آیفون SE 2022 دارای یک طراحی تک‌سیم (Single SIM) است. این بدان معن ااست که فقط می‌توان یک سیم کارت را در آن قرار داد و از آن استفاده کرد.

به لحاظ فنی، اسلات سیم کارت در آیفون SE 2022 دارای استاندارد 4G LTE است و از شبکه‌های GSM، CDMA، HSPA، EVDO و LTE پشتیبانی می‌کند. همچنین، این اسلات دارای فناوری NFC برای پرداخت‌های بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سیمی و انتقال داده‌های بین دستگاه‌های قرار گرفته در محدوده نزدیک (در فاصله حداکثر 4 سانتی‌متر) نیز می‌باشد.

در کل، اسلات سیم کارت آیفون SE 2022 با استفاده از سیم کارت نانو، امکان اتصال به شبکه‌های ارتباطی مختلف را فراهم می‌کند و برای انجام تماس‌ها، ارسال پیامک و دسترسی به اینترنت به‌کار می‌رود.

تعویض اسلات سیم کارت در آیفون SE 2022 در شرایط عادی نیاز به تعویض ندارد و با رعایت دقیق دستورالعمل‌های استفاده و نگهداری، می‌تواند به‌طور مداوم و بدون مشکل کار کند. با این حال، در برخی موارد، احتمالاً نیاز به تعویض این قطعه به دلیل خرابی یا آسیب دیدگی وجود دارد.

اگر اسلات سیم کارت آیفون SE 2022 دچار خطاهای متعددی شده است، مثل عدم تشخیص سیم کارت، قطع شدن ارتباط با شبکه، ایجاد نویز در برقراری تماس، یا مشکلات دیگری که به این قطعه مربوط می‌شود، بایستی این قطعه با قطعه یدکی اسلات سیم کارت آيفون SE 2022 تعویض شود.

شما عزیزان می‌توانید اسلات سیم کارت یدکی آیفون SE 2022 را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone SE 2022

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

بلندگو آیفون SE 2022

933٬000 ‎تومان
100% اورجینال  باز شده از روی گوشی  دارای ضمانت سلامت فیزیکی  امکان تعویض این قطعه در محل  ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید