ویبراتور تپ‌تیک آیفون 14

1٬400٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان تعویض این قطعه در محل
  • ارسال به سراسر کشور 
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

ویبراتور تپ تیک آیفون 14

در گذشته شرکت اپل از موتور‌های محرک خطی برای ویبره گوشی‌های برند خودش استفاده می‌کرده است. اما با گذشت زمان و پیشرفت فناوری، شرکت اپل از آیفون 6S به بعد از موتور تپتیک استفاده کرد. فناوری این موتور که متعلق به خود شرکت اپل است؛ بازخورد لمسی را به صورت لرزشی برای کاربران آیفون‌ها فراهم می‌کند.

با گذشت زمان و پیشرفته‌تر شدن گوشی‌های هوشمند آیفون، اندازه موتور‌های تپ‌تیک بسیار بهینه‌تر و عملکرد آنها بهتر از قبل شد. عملکرد این قطعه بیشتر برای انتقال بهتر هشدار‌ها و اعلان‌های جدید به کاربران است. از این رو عملکرد این ویبراتور اعلانات را برای کاربران به نوعی تعریف کرده است که می‌توانند ویبره مورد علاقه خود را طراحی کنند.

این قطعه با توجه به پیشرفتی که در طول عمر ساختار خود داشته است؛ در مقابل عوامل مخرب مقاومت خوبی دارد. با این حال در صورت شدید بودن میزان آسیب وارده به صورت مستقیم، نمی‌تواند مقاومتی در مقابل آن داشته باشد و معیوب می‌شود.

شاید تعویض این قطعه مهم نباشد؛ اما باید توجه داشته باشید که در اغلب شرایط خسارات وارده به یک قطعه ممکن است به قطعه دیگری نیز سرایت پیدا کند.

شما عزیزان می‌توانید قطعه یدکی ویبراتور تپ‌تیک آیفون 14 اورجینال و روکاری را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 14

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

فلت فلاش آیفون 14

1٬950٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این در محل ارسال به تمامی نقاط کشور

توری اسپیکر آیفون 14

از 295٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این قطعه در محل ارسال به سراسر کشور 

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید