iphone-13-mini-oem-screen

تاچ ال سی دی های کپی آیفون 13 مینی |‌ iPhone 13 mini OEM Screen


  • کیفیت های کپی +A
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی کالا
  • حفظ سنسور فیس آیدی
  • امکان تعویض این قطعه در محل 
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

تاچ ال سی دی های کپی آیفون13 مینی

صفحه نمایش آیفون 13مانند نسل گذشته6/1اینچی است. و از نسبت تصویر کشیده  بهره می برد؛ به طوری که حتی روی گوشی بزرگتر نیز باکمترین چالش می توان بایک دست به تمام بخش های صفحه نمایش یاکلید های فیزیکی دستگاه دسترسی داشت.آیفون 13 همانند نسل گذشته از نمایشگر 6/1 اینچی OLED با نام تجاری  Super Retina XDR استفاده میکند.

این نمایشگر با وضوح  1170*2532 پیکسل تراکم پیکسلی 460 براینچ را ارائه می دهد که شفافیت و وضوح بسیار خوبی را برای تصویر به وجود می آورد.

پنل OLED ایفون 13 اکنون 25 درصد روشنایی بیشتری تولید میکند؛ با وجود آنکه وضوح و ابعاد نمایشگر تفاوتی با گذشته نداشته است.

نمایشگر آن دارای قابلیت فناوری( true tone) است؛ همچنین سنسور هایی برای اندازه‌ گیری رنگ و روشنایی نور محیط دارد که در هرشرایط نوری، رنگ سفید را به درستی نشان بدهد؛ درنتیجیه، آیفون 13 پرومکس تراز سفیدی خود را با روشنایی با تغیرات بسیار روان تطبیق می‌دهد و رندر آن ظاهر زرد آیفون12 پرومکس و مدل های قبلی را ندارد.

کوپرتینویی ها در هرچهار مدل آیفون13 از صفحه نمایش ارگانیک LED استفاده می‌کنند. که این صفحه نمایش ها به نام OLED شناخته می‌شوند. استفاده از این صفحات باعث حداکثر پشتیبانی روشنایی1200  نیت می‌شود.

تاچ ال سی‌ دی جزو قسمت های اصلی گوشی محسوب می‌شود. و اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد؛ درهنگام مواجه با نور های مختلف باعث آزار شما شده و کیفیت نمایشگر شما را کاهش می‌دهد. همچنین ممکن است با ضربه ای کوچک دچار آسیب شود.

با این حال امکان آسیب و نیاز به قطعه یدکی تاچ ال سی دی وجود دارد.در بازار ال سی دی هایی با قیمت پایین می‌توان مشاهده کرد. اما اصلا کیفیت مناسبی ندارند؛ با این وجود این مدل بهترین کپی موجود می‌باشد. شما می‌توانید تفاوت قیمت کالی غیر اصلی و اصلی را  در فروشگاه مشاهده نمایید.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت آنلاین اپل سرویس قطعه مورد نظر خود را اورجینال وهمراه با ظمانت سلامت فیزیکی خریداری نمایید.

 

 اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

برچسب پلمپ ال سی دی آیفون

339٬000 ‎تومان
این برچسب محافظ ال سی دی آیفون می باشد که در کارخانه روی ال سی دی نصب می گردد، تا زمانی که کاربر می خواهد از گوشی استفاده کند. این محصول را به...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید