فلت شارژ آیفون 13 مینی | iPhone 13 mini CHARGING PORT FLEX CABLE

1٬750٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • باز شده از روی گوشی 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • امکان تعویض این قطعه در محل 
  • ارسال به تمامی نقاط کشور 

رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

فلت شارژ آیفون 13 مینی

مجموعه ای از سیم های الکترونیکی نازک و منعطف و رسانا برای انتقال جریان های الکترونیکی است. در گوشی های همراه انتقال شارژ از سوکت دستگاه به مدار، مدار برد و دیگر مدار ها بر عهده فلت شارژ است.

هنگامی که تلفن همراه شما دچار ضربه شود یا نمایشگر شما آسیب ببیند. اولین موردی که مورد برسی تعمیرکار قرار می‌گیرد فلت شارژ است. فلت شارژ آیفون 13 مینی نقش مهمی در آنتن دهی گوشی و همچنین ارسال صدای شما برای طرف مقابل دارد. چنانچه تلفن همراه شما در هنگام شارژ شدن یا ضبط صدا یا اتصال به کامپیوتر دچار اختلال شود؛فلت شارژ شما دچار مشکل شده است؛ ونیازمند قطعه اورجینال آن هستید.

شما عزیزان می‌توانید فلت شارژ آیفون 13 مینی را به صورت کاملا اورجینال و باز شده از روی کار را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری نمایید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

آهنربا مگ سیف آیفون سری 13

1٬200٬000 ‎تومان
آهنربا مگ سیف آیفون سری 13 مناسب دستگاه های می باشد که به هر شکل شیشه پشت گوشی شکسته و به این آهنربا صدمه وارد شده است. کار این قطعه نگه داشتن مگ...

برچسب پلمپ ال سی دی آیفون

330٬000 ‎تومان
این برچسب محافظ ال سی دی آیفون می باشد که در کارخانه روی ال سی دی نصب می گردد، تا زمانی که کاربر می خواهد از گوشی استفاده کند. این محصول را به...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید