فلت آنتن وای فای آیفون 12 | iPhone 12 WIFI NFC GPS

895٬000 ‎تومان
بدون مالیات

فلت آنتن وای فای ، ان اف سی و جی پی اس آیفون ۱۲ که به صورت اورجینال در مجموعه اپل سرویس ایران موجود می باشد

iPhone 12 WiFi Antenna Flex Cable


  • ۱۰۰٪ اورجینال
  • ضمانت اصالت کالا
  • بازشده از روی گوشی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

فلت آنتن وای فای آیفون 12 

iPhone 12 WIFI NFC GPS


با فلت آنتن وای فای آیفون 12، این قطعه جایگزینی عالی برای آنتن وای فای آیفون 12 است که به شما امکان اتصال به شبکه های بی‌سیم با سرعت بالا و پایدار را می‌دهد.

فلت آنتن وای فای آیفون 12 دارای NFC و GPS نیز می‌باشد، بنابراین از طریق آن می‌توانید از امکانات مربوط به پرداخت بی‌سیم و موقعیت‌یابی در دستگاه خود بهره ببرید.

با استفاده از این فلت آنتن، می‌توانید به سرعت و آسانی با دستگاه‌های دیگر از طریق NFC ارتباط برقرار کنید و از قابلیت GPS برای ردیابی موقعیت جغرافیایی خود استفاده کنید.

با نصب آسان و سریع فلت آنتن وای فای آیفون 12، شما به سرعت به اینترنت متصل خواهید شد و از امکانات بی‌نظیر آنتن وای فای و دستگاه پرچمدار آیفون 12 لذت خواهید برد.

همچنین، با این قطعه بر روی گوشی خود، اطمینان حاصل کنید که اتصال شما پایدار و قوی است و هیچگونه قطعی در حین استفاده از اینترنت نخواهید داشت.

بهترین کیفیت و قابلیت عملکرد را در فلت آنتن وای فای آیفون 12 تجربه کنید و از تمام امکانات بی‌سیم و مکان‌یابی در دستگاه خود بهره‌برداری کنید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

آهنربا مگ سیف آیفون سری 12

تماس بگیرید
آهنربا مگ سیف آیفون سری 12 مناسب دستگاه های می باشد که به هر شکل شیشه پشت گوشی شکسته و به این آهنربا صدمه وارد شده است. کار این قطعه نگه داشتن مگ...

برد آیکلود آیفون سری 12 | iCloud...

از اطلاع از موجودی و قیمت تماس
برد ایکلود سری iPhone 12 مناسب جهت swap و یا استفاده از قطعات دست نخورده و کامل ، دوستانی که تعمیرات آیفون دارند برد آیکلود جهت اوراق...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید