آنتن بلوتوث آیفون 12 مینی | iPhone 12 mini Bluetooth Antenna

800٬000 ‎تومان
بدون مالیات

آنتن بلوتوث آیفون 12 مینی

iPhone 12 mini Bluetooth Antenna


  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

آنتن بلوتوث آیفون 12 مینی

بلوتوث بخش مهمی از آیفون 12 مینی است که نه تنها در این مدل از سری 12 بلکه در تمامی سری‌ها دارای کاربردهای بسیاری است. این اتصال کم مصرف برای امکاناتی تظیر Continuity یا پیوستگی که استفاده از محصولات و خدمات سیستم عامل‌های اپل را بسیار آسان‌تر می‌کند. 

اما مزیت اصلی بلوتوث آیفون ایجاد کردن یک راه ارتباطی بین محصولات بی‌سیم مانند هدفون‌ها، ساعت‌های هوشمند، دستگاه‌های پخش و غیره است. 

مزیت‌ها و امکانات بلوتوث گسترده است و به موارد ذکر شده منتهی نمی‌شود. از این رو زمانی که یک آیفون اکبند را روشن می‌کنید؛ به صورت پیش فرض بلوتوث دستگاه روشن است.

مختل شدن عملکرد این قطعه می‌تواند مشکلاتی زیادی را به وجود آورد که به راحتی با تعویض این قطعه با قطعه یدکی اورجینال این مشکل رفع می‌شود. لذا از آنجایی که شرکت اپل قطعات یدکی محصولاتش را تولید نمی‌کند؛ قطعات کپی و تقلبی در بازار قطعات اپل بسیار زیاد است. از این رو قطعات از روی خود پک اصلی یعنی خود گوشی آیفون باز میگردد.

شما عزیزان می‌توانید این محصول را به صورت اورجینال و باز شده از روی گوشی آیفون 12 مینی به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس خریداری فرمایید.


«اپل سرویس حس خوش خرید قطعات و محصولات اورجینال اپل در ایران»

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

هارد آیفون 12 مینی

از اطلاع از موجودی و قیمت تماس
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی کالا ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید