فلت سنسور مجاورت اسپیکر آیفون 12 مینی | Flex Cable iPhone 12 Mini

1٬350٬000 ‎تومان
بدون مالیات

فلت سنسور مجاورت اسپیکر مکالمه آیفون 12 مینی

Flex Cable Speaker iPhone 12 Mini


  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

فلت سنسور مجاورت اسپیکر مکالمه  آیفون 12 مینی

سنسور مجاورت اسپیکر در واقع یک قطعه بسیار هوشمند است که اولین بار شرکت اپل در سال 2007 از آن در محصولاتش رونمایی کرد. این سنسور قادر است تا اجسام پیرامون خود را تشخیص و نسبت به آن واکنش نشان دهد. به طور مثال در زمان برقراری تماس و نزدیک شدن آیفون به گوش، صفحه نمایش خاموش و با فاصله گرفتن از گوش مجدد صفحه نمایش روشن می‌شود. از این رو انرژی مصرفی باتری و آسفون حتی در جزئی‌ترین مواردی مانند برقرار تماس حفظ می‌شود. همچنین از انجام دستور‌هایی که ناخواسته انجام می‌شود؛ نیز جلوگیری می‌کند. به طور مثال دیگر دستوری به وسیله لمس گوش با نمایشگر صورت نمی‌گردد. اهمیت این سنسور در گوشی‌های امروزی با توجه به اندازه نمایشگر بسیار اهمیت دارد.

با توجه به توضیحات داده شده؛ می‌توان به خوبی متوجه اهمیت این قطعه بر روی سلامت باتری شد. از این رو در صورت تعمیر این قطعه بایستی، جایگزین آن اصلی و اورجینال باشد. زیرا در حفظ طول عمر و میزان سلامت باتری موثر است.

شما عزیزان می‌توانید فلت سنسور مجاورت اسپیکر مکالمه  آیفون 12 مینی را به صورت کاملا اورجینال و باز شده از روی گوشی به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.


«اپل سرویس حس خوش خرید قطعات و محصولات اوجینال اپل در ایران»

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

برد آیکلود آیفون سری 12 | iCloud...

از اطلاع از موجودی و قیمت تماس
برد ایکلود سری iPhone 12 مناسب جهت swap و یا استفاده از قطعات دست نخورده و کامل ، دوستانی که تعمیرات آیفون دارند برد آیکلود جهت اوراق...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید