درب پشت شیشه‌ای اورجینال آیفون 12 مینی | Back Glass iPhone 12 Mini

630٬000 ‎تومان
بدون مالیات

درب پشت شیشه‌ای اورجینال آیفون 12 مینی

Back Glass iPhone 12 Mini


  • 100% اصلی
  • همراه با چسب پشت
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

درب پشت شیشه‌ای اورجینال آیفون 12 مینی

آیفون 12 مینی در 13 اکتبر 2020 توسط شرکت اپل معرفی شد. آیفون 12 مینی در ابعاد 131.5 در 64.2 در 7.4 میلی متر با درب پشت شیشه‌ای گوریلا گلس طراحی شده است. این درب پشت شیشه‌‌ای که از جنس گلس شیشه‌ای و شفاف با عنوان گوریلا گلس ساخه شده است؛ در کنار طراحی زیبا و مدرن خود، قوی‌ترین نوع گلس در جهان است. از این رو مقاومت خیلی بالایی دارد و حتی ضربات شدید را به خوبی می‌تواند تحمل کند.

با این حال درب پشت شیشه‌ای آیفون 12 مینی در صورتی که ضربات متعددی هر چند با فاصله زمانی به آن وارد شود و یا جسم تیزی به آن برخورد آن دچار آسیب دیدی می‌شود. خوشبختانه به دلیل یکپارچه بودن درب گوریلا گلس، در صورت وارد شدن ضربه و آسیب دیدن؛ این قطعه تکه و خرد نمی‌شود و همچنان از بدنه به شکل قبلی خود اما با وجود ترک‌ و شکستگی محافظت خواهد کرد.

با این حال بدیهی است که این درب دیگر قابلیت محافظت از کوچکترین ضربات و آسیب‌ها را از اجزای داخلی آیفون 12 مینی نخواهد داشت. در نتیجه پس از آسیب دیدن درب پشت آیفون 12 مینی، این قطعه باید نسخه اورجینال خود تعویض گردد.

شما می‌توانید درب پشت شیشه آیفون 12 مینی را به صورت باز شده از روی گوشی و اورجینال از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران به همراه ضمانت سلامت فیزیکی تهیه فرمایید.


«اپل سرویس ایران حس خوش خرید قطعات و محصولات اورجینال اپل در کشور»

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید