کابل USB Type A به Micro USB هادرون مدل HTC-A-U01

تماس بگیرید
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • طول 1 متر
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

کابل USB Type A به Micro USB هادرون مدل HTC-A-U01

این کابل از پلیمر TPE ساخته شده است. پلیمر TPE (Thermoplastic Elastomer) یک ماده ارتعاشی و انعطاف‌پذیر است که مقاومت خوبی در برابر کشش و خمیدگی دارد. این جنس کابل باعث می‌شود کابل برای استفاده‌های روزمره مانند شارژ و انتقال اطلاعات، با دوام و بازدهی مناسبی باشد.

کابل هادرون قادر است حداکثر جریان 2.1 آمپر را انتقال دهد. این بدان معنی است که می‌توانید از این کابل برای شارژ سریع دستگاه‌هایی با نیاز به جریان بالا استفاده کنید. همچنین، با این کابل می‌توانید اطلاعات را با سرعت مناسبی از یک دستگاه به دستگاه دیگر انتقال دهید.

کابل USB Type A به Micro USB با جنس پلیمر TPE، حداکثر جریان 2.1 آمپر، یک انتخاب مناسب برای شارژ و انتقال اطلاعات دستگاه‌های مختلف است. یکی دیگر از مشخصات این محصول، طول یک متری آن است که به شما اجازه استفاده آسان را می‌دهد.

شما عزیزان می‌توانید کابل کابل USB Type A به Micro USB هادرون مدل HTC-A-U01 را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی به صورت کاملا اورجینال از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

مشخصات

برند
هادرون
مدل
HTC-A-U01

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

کابل Aux آیفون Lightning

429٬000 ‎تومان
کابل Aux آیفون Lightning دارای ضمانت سلامت فیزیکی  تبدیل آیفون به جک 3.5 میلی متری بهترین  خروجی صدا مناسب استفاده در خودرو و خانه...

کابل Aux فنری آیفون B

159٬000 ‎تومان
کابل Aux فنری آیفون B جنس و کیفیت عالی دارای ضمانت سلامت فیزیکی  افزایش طول تا 1/5 متر مناسب برای تمامی مدل (دارای جک 3.5 میلیمتر) Aux...

5 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید