کابل تایپ سی به لایتنینگ هادرون مدل HTC-C-L01

510٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • طول 1 متر
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

کابل تایپ سی به لایتنینگ هادرون

کابل شارژ و انتقال اطلاعات تایپ سی به لایتنینگ هادرون با جنس پلیمر TPE و طول یک متر، یک انتخاب عالی برای شارژ و انتقال داده‌ها بین دستگاه‌های مختلف است. این کابل دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از کابل‌های دیگر تمایز می‌دهد.

جنس پلیمر TPE که در ساختار این کابل استفاده شده است، انعطاف پذیری و مقاومت بالایی را به آن می‌بخشد. همچنین، جنس پلیمر TPE نیز مقاومت خوبی در برابر خم شدن، کشش و سایش دارد، بنابراین می‌توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

این کابل با استفاده از پورت USB Type C و Lightning قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌ها را دارا است. این به این معنی است که می‌توانید آن را به گوشی‌ها، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، دوربین‌ها و دستگاه‌های دیگری که از این پورت‌ها پشتیبانی می‌کنند متصل کنید. همچنین، با استفاده از این کابل می‌توانید اطلاعات را با سرعت بالا و به طور پایدار منتقل کنید.

حداکثر جریان 3 آمپر نشانگر قدرت شارژی است که این کابل قادر به ارائه می‌دهد. با توجه به حداکثر جریان مشخص شده، این کابل به طور ایده‌آل برای شارژ سریع دستگاه‌هایی است که جریان شارژ بالایی نیاز دارند. همچنین، این کابل همچنین قابلیت انتقال داده‌ها را نیز دارد و می‌توانید اطلاعات را با سرعت بالا بین دستگاه‌ها جابجا کنید.

با طول یک متر، این کابل به شما امکان می‌دهد دستگاه خود را به راحتی شارژ کنید یا اطلاعات را به دستگاه‌های دیگر انتقال دهید، حتی اگر فاصله بین دستگاه و منبع برق یا دستگاه‌های دیگر بیشتر باشد. شما عزیزان می‌توانید کابل تایپ سی به لایتنینگ هادرون را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی به صورت کاملا اورجینال از فروشگاه اینترنتی اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

مشخصات

برند
هادرون
مدل
HTC-C-L01

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

کابل Aux آیفون Lightning

429٬000 ‎تومان
کابل Aux آیفون Lightning دارای ضمانت سلامت فیزیکی  تبدیل آیفون به جک 3.5 میلی متری بهترین  خروجی صدا مناسب استفاده در خودرو و خانه...

5 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید