قاب کیس پرووان مدل PRO CASE A مناسب ایرپاد 1/2

305٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال برند پرووان
  • مدل Pro Case A
  • کیفیت TPU سیلیکون
  • وزن 37 گرمی
  • پشتیبانی از شارژ بی‌سیم وایرلس (Qi)
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور 
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

قاب کیس پرووان مدل PRO CASE A مناسب ایرپاد 1/2

قاب محافظ برای ایرپاد 1 و 2 یک جعبه کوچک است که به صورت اختصاصی برای نگهداری و حمل ایرپاد ها طراحی شده است. این قاب محافظ به صورتی طراحی شده است که ایرپاد ها را درون آن قرار می دهید و به دو عنصر اصلی یعنی ایرپاد های شما و شارژر وصلی شده به آن‌ها محافظت می کند.

استفاده از قاب محافظ برای ایرپاد ها از چندین جهت مزایایی دارد. اولا، با استفاده از قاب محافظ، ایرپاد های شما در برابر خطراتی مانند خراشیدگی، ضربه، گرد و غبار و همچنین آب و رطوبت محافظت می شوند. دوما، قاب محافظ به شما امکان می دهد که ایرپاد های خود را به راحتی حمل کرده و در کیف، کوله پشتی یا جیب پیراهن خود قرار دهید، بدون اینکه نگران خراشیدگی یا خطرات دیگری باشید.

به طور کلی، استفاده از قاب محافظ برای ایرپاد های 1 و 2 یک راه عالی برای محافظت از آن ها و سهولت در حمل و نقل آن ها است. همچنین، استفاده از کیس شارژ برای شارژ ایرپاد ها نیز به شما امکان می دهد تا آن ها را در هر زمان و مکانی شارژ کنید.

قاب کیس پرووان مدل Pro Case A یک گزینه مناسب برای محافظت از ایرپاد سری 1 و 2 شما است. این قاب از جنس TPU و Silicon ساخته شده است. 

قاب‌های محافظ از جنس TPU (Thermoplastic Polyurethane) و سیلیکون معمولاً برای حفاظت از دستگاه‌های الکترونیکی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و ایرپادها استفاده می‌شوند. این قاب‌ها برای حفاظت در برابر ضربه، خط و خش و خوردگی طراحی شده‌اند. برخلاف قاب‌های سخت و سخت‌افزارهای حفاظتی دیگر، TPU و سیلیکون به دلیل خصوصیاتی که دارند، می‌توانند ضربه را جذب کنند و از دستگاه شما محافظت کنند.

یکی از مزیت‌های قاب‌های محافظ از جنس TPU و سیلیکون، انعطاف‌پذیری آنها است. این قاب‌ها انعطاف پذیر بوده و تمام بخش‌های ایرپاد شما را در برمی‌گیرد. این به معنای این است که دستگاه شما در قاب بسیار محکم و ایمن قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، قاب‌های محافظ از جنس TPU و سیلیکون، سبک و قابل حمل هستند.

یکی دیگر از مزایای قاب‌های محافظ از جنس TPU و سیلیکون، مقاومت در برابر آب و رطوبت است. این قاب‌ها معمولاً به طور کامل ضدآب نیستند، اما می‌توانند در برابر قطرات آب و رطوبت مقاومت کنند. این به معنای این است که اگر به طور تصادفی بر روی دستگاه شما آب بریزد، قاب محافظ از جنس TPU و سیلیکون می‌تواند به دستگاه شما کمک کند تا از آسیب جدی جلوگیری کند.

به طور کلی، قاب‌های محافظ از جنس TPU و سیلیکون، برای حفاظت از دستگاه‌های الکترونیکی شما یک راه مقرون به صرفه و کارآمد هستند. این قاب‌ها به دلیل انعطاف‌پذیری، مقاومت در برابر ضربه و خط و خش، قابلیت حمل آسان و مقاومت در برابر آب و رطوبت، به یکی از بهترین راه‌های حفاظت از دستگاه‌های الکترونیکی شما تبدیل می‌شوند.

شما عزیزان می‌توانید قاب کیس پرووان مدل PRO CASE A مناسب ایرپاد 1/2 را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
ProOne
مدل
Pro Case A
ساختار بدنه
TPU، Silicon
رنگ بدنه
آبی، سبز، مشکی

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

گارد آیفون برند بیکیشن اصلی

189٬000 ‎تومان
گارد برند بیکیشن مخصوص ایفون کیفیت بسیار عالی مقاوم در برابر ضربه محافظت از لنز دوربن حفاظت از کلید های گوشی محافظت کامل از بدنه پشت دارای...

گارد آیفون x طراح کارتونی

150٬000 ‎تومان
گارد محافظ آیفون ایکس - مدل کارتونی Gurd Protaction Iphone X و امکان انتخواب طرح دلخواه، مناسب آیفون ایکس شمایی که دوست دارید متفاوت باشید...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید