قاب کیس پرووان مدل PRO CASE P مناسب ایرپاد پرو

310٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال برند پرووان
  • جنس TPU سیلیکون
  • ساختار مات
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

قاب کیس پرووان مدل PRO CASE P مناسب ایرپاد پرو

قاب کیس پرووان مدل PRO CASE P، یکی از محصولاتی است که برای محافظت از ایرپاد پرو طراحی شده است. این قاب کیس از جنس پلاستیکی سخت و مقاوم ساخته شده است و با فرمی کوچک و جمع و جور، به آسانی در جیب شما جا می‌شود.

این قاب کیس، با دقت بالا و با استفاده از تکنولوژی برش لیزری، به دقت برای ایرپاد پرو طراحی شده است. قاب پرووان PRO CASE P دارای دو بخش است که به صورت جداگانه از هم قابل جدا شدن هستند. بخش اول، برای قرار دادن بدنه ایرپاد به صورت ایمن و محکم طراحی شده است. بخش دوم نیز برای قرار دادن درب برشی ایرپاد و کنترل دسترسی به دکمه‌های آن طراحی شده است.

این قاب کیس پرووان، علاوه بر حفاظت از ایرپاد پرو در برابر خطراتی مانند خط و خش، گرد و غبار و آسیب‌های دیگر، دارای طراحی زیبا و جذابی است که به شما اجازه می‌دهد از ایرپاد پرو‌ خود با لذت بیشتری استفاده کنید. همچنین، با استفاده از این قاب کیس، می‌توانید ایرپاد خود را به راحتی شناسایی کنید و از گم شدن آن جلوگیری کنید.

قاب کیس پرووان مدل PRO CASE P، برای محافظت از دستگاه شما در برابر ضربه‌ها مناسب است. این قاب کیس از جنس پلاستیکی سخت و مقاوم ساخته شده است و طراحی‌های داخلی آن به گونه‌ای است که برای جذب ضربات و شوک‌ها بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد.

همچنین، این قاب کیس با قابلیت جدا شدن دو بخش قاب کیس، به شما اجازه می‌دهد دستگاه خود را به صورت محکم و ایمن درون قاب قرار داده و از شوک‌ها و ضربات بیشتری جلوگیری کنید.

بنابراین، اگر شما به دنبال یک قاب کیس هستید که دستگاه شما را در برابر ضربه‌ها و خطراتی مانند خط و خش محافظت کند، قاب کیس پرووان مدل PRO CASE P یکی از بهترین گزینه‌ها است. با این حال، بهتر است به دقت از نحوه استفاده از دستگاه خود و نگهداری آن نیز مراقبت کنید تا بهترین حالت ممکن را برای دستگاه خود به دست آورید.

در کل، قاب کیس پرووان مدل PRO CASE P، یکی از بهترین گزینه‌ها برای محافظت از ایرپاد پرو است و با طراحی زیبا و منحصر به فرد، شما را از کیفیت و عملکرد بهتری برای دستگاه خود بهره‌مند می‌سازد.

قاب کیس پرووان مدل PRO CASE P برای هر دو نوع ایرپاد پرو، یعنی ایرپاد پرو با بیسیم و ایرپاد پرو با کابل شارژ، سازگار است. طراحی این قاب کیس به گونه‌ای است که برای هر دو نوع ایرپاد پرو قابل استفاده است و به دلیل فضای داخلی آن، به راحتی برای هر دو نوع ایرپاد پرو مناسب است.

بنابراین، اگر شما ایرپاد پرو با بیسیم دارید، می‌توانید با اطمینان از قاب کیس پرووان مدل PRO CASE P برای حفاظت از دستگاه خود استفاده کنید. به همین ترتیب، اگر شما ایرپاد پرو با کابل شارژ دارید، نیز می‌توانید از این قاب کیس برای محافظت از دستگاه خود استفاده کنید.

شما عزیزان می‌توانید کاور پرووان مدل PRO CASE A مناسب برای کیس اپل ایرپاد پرو را از فروشگاه اپل سرویس ایران به همراه ضمانت سلامت فیزیکی تهیه نمایید.

مشخصات

برند
ProOne
ساختار بدنه
از جنس TPU سیلیکون
مات

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید