چگونگی تبدیل یک فایل Numbers به Excel در مک و iOS

person نویسنده: list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 1 favorite بازدید: 3679

در این مقاله آموزشی، به شما یاد می دهیم که چطور طبق نیازتان یک فایل Numbers را به Excel در سیستم عامل مک و iOS تبدیل نمایید.

بطور کلی ، باید بگوییم که در حالیکه شما ممکن است در حال کار کردن باشید و صفحات گسترده ی خود را در برنامه ی Numbers ایجاد کرده باشید ، این امر احتمال می رود که یک زمانی وجود داشته باشد که شما به یکی از ان اسناد در فرمت فایل مایکروسافت Excel نیاز داشته باشید .

از این رو قادر خواهید بود به راحتی صفحات گسترده ای را در فرمت های مختلف برای مشاهده و ویرایش همراه با سایر برنامه ها خروجی بگیرید . بنابراین ، در این مقاله می توانید نحوه ی تبدیل یک فایل Numbers به Excel را در هر دو سیستم عامل مک و iOS مشاهده کنید .

و اما خروجی گرفتن اسناد در مک :

قبل از هرکاری، شایان ذکر است که شما باید صفحه ی گسترده ی خود را در برنامه ی Numbers برروی سیستم مک خود راباز نموده و سپس مراحل زیر را دنبال کنید .

1-نخست باید بعد از باز نمودن صفحه ی گسترده ی خود در برنامه ی Numbers ، برروی گزینه ی File در منوبار کلیک نمایید .

2-اکنون باید در منوی پاپ اپی که برای شما نمایش داده می شود ، برروی گزینه ی Export To کلیک نموده و گزینه ی Excel را انتخاب کنید .

3-حال باید انتخاب خود را برای بخش Excel Worksheets و همچنین اینکه ایا شما خواستار و نیازمند یک رمز عبور می باشید یا نه را انجام دهید .

4-همچنین ، باید برای تنظیم فرمت فایل در بین XLSX و XLS برروی گزینه ی Advanced Options و فرمت دلخواهتان را انتخاب نمایید .

5-بعد از آن برروی گزینه ی Next کلیک نمایید .

6-پس از ان باید نام سند و محل خروجی ان را انتخاب نموده و برروی گزینه ی Export کلیک کنید .

و اما خروجی گرفتن اسناد در ایفون یا ایپد :

مجددا لازم به ذکر است که باید قبل از هرکاری صفحه ی گسترده ی خود را در برنامه ی Numbers برروی ایفون یا ایپدتان باز کرده و سپس مراحل زیر را انجام دهید .

1-ابتدا می بایست پس از باز کردن صفحه ی گسترده ی خود در برنامه ی Numbers ، برروی گزینه ی More که ایکون ان شبیه به سه نقطه در گوشه ی بالا و سمت راست صفح می باشد ، تپ کنید .

2-حال می بایست گزینه ی Export را انتخاب کنید .

3-سپس می بایست برروی گزینه ی Excel تپ کنید .

4-در نهایت ، می بایست موقعیت مورد نظر را برای ارسال یا به اشتراک گذاشتن این سند را انتخاب کنید و سپس فرایند را برای این برنامه یا گزینه ای که شما انتخاب کرده اید ، دنبال کنید .

 

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در سه‌شنبه, فوریه 22, 2022 نوشته شده توسط مهتاب پیوند دیدگاه
سلام وقتتون بخیر. وقتی در گوشی با فرمت اکسل خروجی میگیرم، بعضی فیلدهای اکسل که با رنگ دیگری مشخص کردم، چرا در گوشی های دیگه نمایش داده نمیشه؟

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید