بیمه محصولات اپل در مواردی کاربرد دارد که بخواهید کالای خود را در برابر هرنوع حادثه و صدمه فیزیکی مانند هرنوع آسیب،ضربه، شکستن ال سی دی، آب خوردگی، نوسانات برق، سقوط از ارتفاع، آتش سوزی (بجز سرقت) مصون کنید و از خدمات تعمیر و تعویض کالا بدون هیچ سوال و جوابی و در کوتاهترین زمان (حدود 72 ساعت) بهرمند شوید.
در بیمه هیچ سوالی در مورد حادثه اتفاق افتاده پرسیده نمیشود و فقط بدون اتلاف وقت از خدمات بهرمند میشوید.
برای دریافت خدمات بیمه اپل باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:
- تاریخ ثبت بیمه نامه با تاریخ اکتیو شدن دستگاه و تاریخ فاکتور در یک روز باشد و یا بیمه نامه قبل از اکتیو شدن دستگاه صادر شده باشد.
- سرقت شامل بیمه نیست.
- برای دریافت خدمات بیمه اپل حتما باید لاشه دستگاه و کارت بیمه را به همراه داشته باشید.
نکته :
- فرانشیز تعمیر 7 الی 10 درصد مبلغ قطعه و اجرت بوده و همچنین فرانشیز تعویض کالای خسارت دیده با آکبند 26 الی 29 درصد مبلغ کالای نو میباشد.
«اپل سرویس حس خوش خرید قطعات و محصولات اورجینال اپل در ایران»
یکشنبه
دو شنبه
سه شنبه
چهار شنبه
پنج شنبه
جمعه
شنبه
فروردین
اردیبهشت
خرداد
تیر
مرداد
شهریور
مهر
آبان
آذر
دی
بهمن
اسفند
دیدگاهها
هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!
دیدگاه خود را بنویسید