گلس محافظ اپل واچ سایز 45 میلیمتری

گلس محافظ اپل واچ سایز 45 میلیمتری

255٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • درجه سختی بالا
  • پوشش تمام صفحه
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

گلس محافظ اپل واچ سایز 45 میلیمتری اصلی

حفاظتی بی‌نظیر برای دستبند هوشمند شما!

آیا می‌خواهید دستبند هوشمند اپل واچ خود را در برابر خطرات روزمره محافظت کنید؟ آیا می‌خواهید از زیبایی و جذابیت طراحی این دستبند لذت ببرید، در حالی که از خدشه و خط و خش‌های ناخواسته جلوگیری می‌کنید؟ اگر پاسخ شما بله است، گلس محافظ اپل واچ سایز 45 میلیمتری را به شما توصیه می‌کنیم.

این گلس محافظ با کیفیت بالا، به طور کامل سطح صفحه اپل واچ سایز 45 میلیمتری را پوشش می‌دهد و از آن محافظت می‌کند. با نصب این گلس محافظ ساده و آسان، می‌توانید به راحتی از یک لایه محافظتی بیشتر برخوردار شوید و از خطرات روزمره مانند خط و خش، ضربه و ضربه‌های محیطی جلوگیری کنید. در حالی که شفافیت بالای گلس محافظ از دید شما به صفحه اپل واچ سایز 45 میلیمتری هیچ تغییری ایجاد نمی‌کند، لذت از طرح و زیبایی دستبند هوشمند خود را به کاملیت برسانید.

علاوه بر حفاظت از صفحه اپل واچ، گلس محافظ اپل واچ سایز 45 میلیمتری دارای خاصیت ضد اثر انگشت است. با نصب این گلس محافظ، نگرانی از اثر انگشت‌های بدون ارزش و آزاردهنده روی صفحه دستبند نداشته باشید. بدون هیچ مشکلی، همیشه صفحه دستبند هوشمند شما در برابر انگشتان دستان شما بی‌درنگ و بی‌هیچ مشکلی باقی خواهد ماند.

گلس محافظ اپل واچ سایز 45 میلیمتری دارای ضخامتی ایده‌آل است که همه قابلیت‌های لمسی دستبند هوشمند شما را حفظ می‌کند. شما همچنین نیازی به نگرانی از برخورد لوازم جانبی با صفحه اپل واچ خود ندارید، زیرا این گلس محافظ قابلیت مقاومت در برابر خط و خش‌های عمدی را دارد.

بنابراین، اگر به دنبال یک گلس محافظ با کیفیت و عالی برای اپل واچ سایز 45 میلیمتری خود هستید، گلس محافظ اپل واچ سایز 45 میلیمتری را تهیه کنید و روزها و شب‌های آرام و بی‌نگرانی را با طراحی زیبا و حفاظت کامل از دستبند هوشمند خود تجربه کنید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

قاب شفاف اپل واچ اولترا

497٬000 ‎تومان
با قاب شفاف اپل واچ اولترا، می‌توانید از زیبایی و شکوه اپل واچ خود لذت ببرید و در عین حال آن را در برابر خطوط و خش‌های ناخواسته محافظت کنید. سفارش...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید