قیمت بند اپل واچ اورجینال   ocean band رنگ نارنجی

بند اپل واچ اوشن Ocean Band اورجینال

5٬490٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • مناسب اپل واچ سری اولترا
  • ارسال به سراسر کشور
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
اندازه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

بند ساعت اپل واچ اصلی مدل ocean band

 بند اپل واچ با طرح اوشن مناسب اپل واچ اولترا می‌باشد و در سه رنگ سازگار با 3 سایز 44/45/49 است و همچنین بند اپل واچ از جنس تیتانیوم و فلورالاستومر می‌باشد.

 بند ساعت  اپل واچ  با طرح Ocean یک انتخاب پویا و زیبا برای کاربرانی است که به دنبال یک بند خلاقانه و همچنین پایدار هستند. در این محتوا، به بررسی ویژگی‌ها و فواید بند اپل واچ خواهیم پرداخت.

  1. بند اپل واچ اوشن از مواد بازیافت‌پذیر ساخته شده است، که نه تنها به حفظ محیط زیست کمک می‌کند بلکه این امکان را نیز فراهم می‌کند که افراد در مصرف پایدار شرکت کنند.

  2. طرح Ocean در بند اپل واچ به کار رفته، یک طراحی منحصر به فرد را به همراه دارد که از تصاویر و الهام‌بخشی از دریا و اقیانوس بهره‌مند است. این طرح به کاربران یک ارتباط خاص با طبیعت ارائه می‌دهد.

  3. جنس بند با طرح Ocean باعث می‌شود بند اپل واچ ظریف و راحت باشد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را در فعالیت‌های روزمره یا ورزشی استفاده کنند.

  4.  بند اپل واچ مدل Ocean مقاوم در برابر آب و خراش است، که این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در شرایط مختلف و با اطمینان از آن استفاده کنند.

  5.  این بند در انواع مختلف با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در دسترس است، که این تنوع به کاربران این امکان را می‌دهد تا بر اساس سلیقه شخصی و استایل خود، بند اپل واچ مناسب خود را انتخاب کنند.

بند اپل واچ اورجینال مدل ocean band

 بند اپل واچ با طرح Ocean با ترکیبی از پایداری، زیبایی، و ارتباط با محیط زیست، یک انتخاب بی‌نظیر برای کاربرانی است که به دنبال یک بند با سبک منحصر به فرد و همچنین پایدار هستند.

شما عزیزان می‌توانید بند اپل واچ اورجینال با طرح  Ocean Band را از فروشگاه اپل سرویس تهیه نمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
Ocean Band

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید