هندزفری اورجینال تایپ‌سی اپل | Apple EarPods

هندزفری اورجینال تایپ‌سی اپل | Apple EarPods

1٬580٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • مناسب آیفون های 15 به بالا
  • EarPods (USB-C)
  • ارسال به ساسر کشور

تعداد

EarPods (USB-C)

یک مدل جدید از هدفون‌های اپل است که به جای اتصال سنتی صدا، از یک اتصال USB-C بهره می‌برد. این به این معناست که EarPods جدید می‌تواند با دستگاه‌هایی که پورت USB-C دارند مثل مک‌بوک‌های جدید اپل یا آیفون‌های 11 و بالاتر سازگار باشد.

مزایای استفاده از اتصال USB-C به جای جک سنتی صدا عبارتند از:

  1. سازگاری با دیوایسهای بیشتر
  2. ارسال صدا با کیفیت عالی
  3. طراحی مدرن‌تر و یکپارچه‌تر

البته EarPods جدید همچنان از تراشه Apple H1 بهره می‌برند که باعث اتصال سریع‌تر، تاخیر کمتر صدا و مصرف بهینه‌ی باتری می‌شود. در مجموع EarPods (USB-C) گزینه‌ی خوبی برای کاربرانی است که دستگاه‌های جدیدتری دارند و می‌خواهند از یک طراحی مدرن و یکپارچه بهره‌مند شوند.

 

برخلاف هدفون‌های سنتی و دایره‌ای شکل، طراحی EarPods بر اساس هندسه گوش تعریف شده است. این باعث می‌شود آن‌ها برای افراد بیشتری نسبت به سایر هدفون‌های داخل گوشی راحت‌تر باشند.

بلندگوهای داخل EarPods به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بیشترین خروجی صدا را داشته باشند، یعنی شما صدای باکیفیت بالایی را تجربه خواهید کرد.

EarPods (USB-C) همچنین دارای یک ریموت داخلی هستند که با فشردن آن می‌توانید حجم صدا را تنظیم کنید، پخش موسیقی و ویدیو را کنترل نمایید و تماس‌ها را پاسخ دهید یا قطع کنید.

شما می توانید همکنون این محصول را به صورت اورجینال از اپل سرویس ایران تهیه نمایید

مشخصات

برند
اپل
طول
150 سانتیمتر

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

13 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

کیت تمیز کننده ایرپاد و آیفون

298٬000 ‎تومان
تمیز کردن گوشی و ایرپادهات رو به سادگی و بدون خطر از دست دادن کیفیت صدا می‌خوای؟ گوشی و ایرپادهات رو به راحتی و به طور کامل تمیز کن و از صدای بلند...

کابل شارژ اصلی ایرپاد پرو 2

700٬000 ‎تومان
کابل شارژ ایرپاد پرو ۲ یکی از مهمترین قسمتها برای شارژ بهتر شدن ایرپاد شماست. اگر تا کنون از کابلهای بی کیفیت استفاده نموده اید و متوجه عملکرد...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید