بالشتک یدکی ایرپاد پرو 1 اپل

169٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • برداشته شده از روی پک اصلی
  • ارسال تکی در یک سایز
  • ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور
اندازه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

بالشتک پلاستیکی سر ایرپاد پرو

بالشتک (Tip) یا نوک گوشی AirPods Pro 1 شرکت اپل، یکی از لوازم جانبی مربوط به گوشی‌های بی‌سیم AirPods Pro 1 می‌باشد. این بالشتک، برای قرار دادن در گوش کاربران طراحی شده است و به دلیل وجود سه نوع مختلف از بالشتک‌ها، قابلیت سفارشی‌سازی برای کاربران را فراهم می‌کند.

این بالشتک‌ها به صورت دائمی به گوشی AirPods Pro 1 نصب نمی‌شوند و قابل جدا شدن و تعویض هستند. برای نصب بالشتک، ابتدا باید بالشتک قبلی را از گوشی AirPods Pro 1 خود جدا کنید و سپس بالشتک جدید را بر روی آن نصب کنید.

بالشتک‌های AirPods Pro 1 اپل، با توجه به جنسیت و اندازه گوش هر فرد، می‌توانند به طور دقیق‌تری در گوش قرار گیرند و بهترین کیفیت صدا را برای کاربر فراهم می‌کنند. همچنین، بالشتک‌ها قابلیت کاهش نویز را نیز دارند و به کاربران این امکان را می‌دهند که صدای خارجی را کاهش دهند و به صورت بهتری به موسیقی یا مکالمه گوش دهند.

در کل، بالشتک‌های AirPods Pro 1 اپل، به کاربران این امکان را می‌دهند تا با توجه به اندازه گوش و نیاز خود، بالشتک مناسبی را برای استفاده با گوشی AirPods Pro 1 خود انتخاب کنند و تجربه بهتری از استفاده از گوشی بی‌سیم خود داشته باشند.

شما عزیزان می‌توانید بالشتک ایرپاد پرو 1 را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

Grade 
1400-01-03

بالشتک متوسط

سلام
یکی از بالشتکای متوسط من پاره شده حالا خرید بزنم شما دوتا میفرستین یا یکی؟( متوسط)

Grade 
1399-07-08

Ear Tips

باسلام
وقت بخیر

این سریا همونان ک تو جعبه عرضه میشن ؟ اورجینال شرکت اپلن ؟

من سری small نیاز دارم

  • افراد این بررسی را مفید ارزیابی کردند.
Grade 
1399-01-30

تشکر

من این سریاشو گم کرده بودم و اصلا فک نمیکردم باشه
مرسی

نظر خود را بنویسید

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

اسپیکر ایرپاد پرو

از 650٬000 ‎تومان
در هنگام گوش دادن به موسیقی با صدای و یا صدمات ناشی از ضربه به ایرپاد ممکن است بلند گوی آن به مشکل برخورد کند که با تعویض این قطعه مجدد از صدای بی...

باتری گوشی ایرپاد سری 1 و 2

از 890٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی ایرپاد پک تک عددی دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور لطفا آموزش تعویض باتری ایرپاد...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید