holder-verity-v-ch1115

هولدر گوشی موبایل مگنتی VERITY مدل V-CH1115

360٬000 ‎تومان
بدون مالیات

اگر به دنبال یک راه ساده و عملی برای نگهداری گوشی موبایل خود هنگام رانندگی هستید، هولدر گوشی موبایل مگنتی VERITY مدل V-CH1115 بهترین گزینه برای شماست.


  • ضمانت اصالت کالا
  • نصب آسان داخل خودرو
  • گارانتی سلامت کالا
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

هولدر موبایل مگنتی VERITY مدل V-CH1115


این هولدر گوشی موبایل با استفاده از قدرت مغناطیسی قوی خود، گوشی موبایل شما را به صورت ایمن و مطمئن در محل مورد نظر قرار می‌دهد.

با قرار دادن قطعه فلزی که به پشت گوشی متصل می‌شود، به راحتی می‌توانید گوشی خود را به هولدر متصل کنید و با حرکتی ساده، آن را جدا کنید.

هولدر گوشی موبایل مگنتی VERITY مدل V-CH1115 دارای طراحی زیبا و کم حجم است که به آسانی در داخل خودروی شما جای می‌گیرد.

با نصب آن در صفحه داشبورد یا شیشه جلوی خودرو، می‌توانید گوشی موبایل خود را در دسترس داشته باشید و به راحتی مکالمه تلفنی انجام دهید، نقشه را مشاهده کنید یا از امکانات دیگر گوشی خود استفاده کنید.

هولدر گوشی موبایل مگنتی VERITY مدل V-CH1115 دارای قابلیت چرخش 360 درجه است که به شما اجازه می‌دهد زاویه دید خود را به دلخواه تنظیم کنید.

همچنین، با توجه به طراحی منحصر به فرد، هولدر به طور محکمی به صفحه داشبورد یا شیشه جلوی خودرو متصل می‌شود و در هنگام رانندگی لرزش یا جابجایی نمی‌کند.

اگر به دنبال یک هولدر گوشی موبایل با کیفیت، عملکرد عالی و طراحی جذاب هستید، هولدر گوشی موبایل مگنتی VERITY مدل V-CH1115 انتخابی بی‌نظیر است.

به راحتی این هولدر را در فروشگاه آنلاین ما سفارش دهید و تجربه‌ای مطمئن و راحت را در هنگام رانندگی به دست آورید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

شارژر فندکی بلکین

990٬000 ‎تومان
Belkin Auto Charger شارژر فندکی بلکین مناسب خودرو می باشد که با تمامی مدلهای آیفون سازگار بوده و توانایی خروجی شارژ تا 5 وات را برای شما فراهم...

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

مونوپاد دسته سلفی آیفون

349٬000 ‎تومان
کاملا استاندارد قابلیت اتصال از طریق بلوتوث مناسب برای تمامی گوشی‌های هوشمند دارای گارانتی ضمانت سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید