portable-laptop-stand-aluminium

استند و پایه خنک کننده لپتاپ با بدنه آلومینومی

867٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • بدنه آلومینیومی
  • قابل حمل
  • مناسب برای لپتاپ‌های 11 الی 17 اینچ

تعداد

استند و پایه خنک کننده لپتاپ با بدنه آلومینومی

استند لپتاپ با مشخصات زیر یک محصول کاربردی است که می‌تواند تجربه استفاده از لپتاپ را برای شما بهبود بخشد. این استند از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که باعث می‌شود بسیار مقاوم و با ظرفیت بار بالایی باشد. این استند قابلیت جمع شدن را دارد که باعث حمل راحت آن می‌شود.

این استند دارای 7 سطح ارتفاع قابل تنظیم است که به شما اجازه می‌دهد میزان ارتفاعی را که مد نظرتان است تنظیم کنید. همچنین، با ابعادی مناسب برای لپتاپ‌ها و تبلت‌های 11 تا 17 اینچ، برای انواع مدل‌ها مناسب است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این استند قابلیت انتقال حرارت بدنه به محیط اطراف است. این قابلیت باعث می‌شود که دمای بدنه لپتاپ شما از میزانی بیشتر نشود.

ابعاد این استند حدوداً 250 میلی‌متر در 4.5 میلی‌متر است که عرض آن تا 190 میلی‌متر قابل تغییر است. اقلام همراه این محصول شامل یک استند لپتاپ و یک بگ برای حمل راحت‌تر آن است.

شما عزیزان می‌توانید استند و پایه خنک کننده لپتاپ با بدنه آلومینومی را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

مشخصات

ساختار بدنه
آلیاژ آلومینوم
اقلام همراه
استند و بگ حمل استند

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

مونوپاد دسته سلفی آیفون

349٬000 ‎تومان
کاملا استاندارد قابلیت اتصال از طریق بلوتوث مناسب برای تمامی گوشی‌های هوشمند دارای گارانتی ضمانت سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید