jmary-mt-68-tripod

پایه نگهدارنده موبایل و دوربین

1٬327٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • مناسب برای گوشی‌های با ابعاد 6.5 اینچ
  • وزن 3 کیلوگرم
  • طول قد 26.5 متریدر حالت جمع شده
  • بیشترین طول قد 39.5
  • کمترین طول قد 28.5
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

پایه نگهدارنده گوشی موبایل به همراه دوربین دیجیتال

سه پایه دوربین و گوشی مدل MT-68 به عنوان نسل جدیدی از سه پایه های عکاسی  طراحی و تولید شده است، این وسیله از قابلیت تطبیق پذیری محیطی برخوردار می باشد.

کمپانی جی ماری یکی از تولیدکنندگان لوازم عکاسی از قبیل لنز، سه پایه دوربین و ... است و همواره سعی نموده تا با تولید محصولات باکیفیت، و رعایت استراتژی و تکنیک های مشتری مداری، مشتریان خود را حفظ نماید.
هر یک از پایه آن تا زاویه 360 درجه قابلیت چرخش و انعطاف پذیری دارد، ضمن اینکه کاربران میتوانند در مکان های طبیعی و مناطق ناهموار، از آن استفاده کنند. برروی این سه پایه میتوان گوشی موبایل، تبلت، دوربین فیلمبردای، دوربین عکاسی، میکروفون و پروژکتور را نصب کنید و از قابلیت ثبت تصاویر باکیفیت و بدون لغزش و تاری استفاده نمایید.
سه پایه Jmary مدل MT-68 علاوه بر ثبت تصاویر حرفه ای، از قابلیت جانبی برخوردار است و می تواند به عنوان مونوپاد جهت ثبت تصاویر سلفی نیز استفاده شود. پایه های منعطف این سه پایه امکان تغییر زاویه و خم و راست شدن را به هرکدام از پایه‌ها می‌دهد؛ در نتیجه می‌توان آن‌ها را به فرم دلخواه تغییر دهید، از جایی آویزان کنید یا به دور جسمی دیگر متصل نمایدد. این سه پایه با برخورداری از پایه های ضد لرزش، امکان ثابت نگه‌داشتن گوشی و دوربین را روی سطوح ناهمواری فراهم می‌کند. پیشنهاد ما به شما این است که این محصول باکیفیت را خریداری نمایید و از ثبت لحظات زیبایتان با آن لذت ببرید.

Grade 
1400-02-13

Sorina.kheyri@gmail.com

قیمتش چقده؟
برای گوشی Y6 مناسبه؟
اندازش چقدره؟

Grade 
1399-08-05

ارتفاع و قیمت

قیمت و بلندی سه پایه چقدر هستش؟ برای فیلم برداری با گوشی a30 سامسونگ مناسبه؟

Grade 
1399-07-07

ارتفاع چقدره؟

ارتفاع و سایز این چقدره

نظر خود را بنویسید

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

مونوپاد دسته سلفی آیفون

349٬000 ‎تومان
کاملا استاندارد قابلیت اتصال از طریق بلوتوث مناسب برای تمامی گوشی‌های هوشمند دارای گارانتی ضمانت سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید