belkin-adapter-wcb006vfwh

شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH

1٬115٬000 ‎تومان
بدون مالیات

شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH، با کیفیت عالی و عملکرد بی نظیر. با استفاده از این شارژر دیواری، به راحتی و با سرعت بالا دستگاه‌های خود را شارژ کنید. محصولی کارآمد و قدرتمند برای تجربه بهتر استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی.


  • ۱۰۰٪ اورجینال
  • ۱۸ ماه گارانتی
  • مناسب شارژ آیفون
  • ۲ پورت خروجی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH


شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH ، یکی از بهترین و کارآمدترین شارژرهای دیواری در بازار است. این شارژر با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، به راحتی می‌تواند نیاز شما را برای شارژ دستگاه‌های مختلف از جمله تلفن همراه، تبلت، دوربین دیجیتال و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی برطرف کند.

این شارژر دارای ورودی 100-240 ولت AC است که به شما امکان می‌دهد آن را به طور گسترده در سراسر جهان استفاده کنید. با وجود فناوری هوشمند تنظیم ولتاژ، شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH به طور هوشمند و ایمن ولتاژ مورد نیاز دستگاه شما را تشخیص می‌دهد و بهینه می‌کند. همچنین، این شارژر با پورت USB 2.0 همراه است که به شما امکان می‌دهد دستگاه خود را به سرعت و بهره‌وری بالا شارژ کنید.

شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH

شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH دارای طول کابل 1.2 متر است که به شما امکان می‌دهد دستگاهتان را به راحتی شارژ کنید حتی در فاصله‌های دورتر. با وجود طراحی کوچک و قابل حمل، می‌توانید این شارژر را به راحتی همراه خود ببرید و در هر زمان و هر مکان از آن استفاده کنید.

شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که به طول عمر طولانی و استحکام بیشتر آن کمک می‌کند. همچنین، با استفاده از این شارژر می‌توانید از خطرات مربوط به برق گرفتگی و ولتاژ بالا در هنگام شارژ دستگاه‌هایتان جلوگیری کنید.

با شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH، تجربه یک شارژ سریع، ایمن و مطمئن را تجربه کنید. این شارژر علاوه بر عملکرد برتر، همچنین دارای قیمت مناسبی است که به راحتی با بودجه شما سازگار است.

اگر به دنبال یک شارژر دیواری با عملکرد بالا، کیفیت بی‌نظیر و طراحی جذاب هستید، شارژر دیواری بلکین مدل WCB006vfWH را انتخاب کنید و به بهترین شکل ممکن از شارژ دستگاه‌هایتان لذت ببرید.

از دیگر محصولات بلکین موجود در فروشگاه اپل سرویس ایران:

کابل شارژ USB-A به لایتنینگ بلکین

شارژر فندکی خودرو بلکین

مشخصات

وزن
80g
درگاه اتصال
USB C
ویژگی های خاص
پشتیبانی از شارژ سریع
خروجی
40 وات
دو پورت

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

شارژر فندکی مک دودو مدل CC-1900

885٬000 ‎تومان
شارژر فندکی مک دودو مدل CC-1900 یکی از بهترین انتخواب ها می باشد برای شمایی که چندین دستگاه هوشمند دارید و در سفر با خودرو نیاز به شارژ همزمان...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید