شارژر وایرلس بلکین مدل WIA001bt

1٬350٬000 ‎تومان
بدون مالیات

 شارژر وایرلس بلکین 10w مدل WIA001BT  یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید برای دستگاه های که از تکنولوژی وایرلس شارژ بهره می برند استفاده کنید. شارژری سریع که قطعا توجه شما را نسبت به مابقی شارژر های وایرلسی که تاکنون داشته یا دیده اید جلب خواهد کرد.


  • ضمانت صالت کالا
  • ۱۰۰٪  اورجینال
  • بهترین عملکرد شارژ
  • ارسال به سراسر ایران
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

شارژر وایرلس بلکین 10Wمدل WIA001bt

شارژرهای وایرلس به شما این امکان را می‌دهند که باتری گوشی یا دستگاه خود را بدون نیاز به هیچ گونه کابل یا سیم، به‌طور بی‌سیم شارژ کنید. استفاده از امواج رادیویی برای انتقال انرژی، شارژ بی‌سیم را ممکن می‌سازد، بدون نیاز به اتصال فیزیکی مستقیم بین شارژر و دستگاه. این تکنولوژی نه‌تنها راحتی در استفاده را افزایش می‌دهد بلکه همچنین از نظر ظاهری نیز جلوه زیبایی به فضای کاری شما می‌بخشد. با قرار دادن دستگاه خود روی شارژر، شما به راحتی و بدون درنگ می‌توانید باتری آن را شارژ کنید. اگر به دنبال شارژر وایرلسی، با قابلیت فست شارژ برای دیوایس خود هستید که وزن و ابعاد مناسبی داشته باشد این محصول راه از دست ندهید. توان خروجی 10W بقدری است که از یکسری شارژر های وایرلسی برند های دیگر هم بیشتر بوده و بهتر عمل می کند. البته که اگر سرعت برایتان اهمیت دارد و طول کابل 1.2متر برایتان کارامد است. شما عزیزان می‌توانید گوشی خود را بدون جدا کردن قاب (در صورت داشتن ضخامتی کمتر از 3 میلی‌متر) شارژ نمایید. به علاوه، نشانگر LED به شما زمان پر شدن باطری را نشان می‌دهد و در صورت قرارگیری نامناسب به شما اخطار می‌دهد. 

دیدن قیمت سایت های خارجی

belkin-10w-wirles

شارژر وایرلس اورجینال اپل 

چرا باید شارژر وایرلسی بخرم ؟

شارژر بی‌سیم یک انتخاب عالی برای تجربه‌ی شارژ آسانتر و بی‌سیم دستگاه‌هایتان می‌باشد. در ادامه، چند مزیت از استفاده از شارژر بی‌سیم را برای شما آورده‌ایم که می تواند به شما کمک کند :

  1. راحتی و آسانی: شما نیازی به اتصال و جدا کردن کابل‌ها ندارید. فقط کافی است دستگاه خود را روی شارژر قرار داده و فرآیند شارژ آغاز می‌شود.
  2. ظاهر زیبا و ساده: شارژرهای بی‌سیم به دلیل طراحی زیبا و کم‌حجم خود، به زیبایی محیط شارژ شما افزوده می‌شوند.
  3. سازگاری با دستگاه‌های مختلف: بسیاری از گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند امروزی از تکنولوژی شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.
  4. عدم خرابی کابل: استفاده از شارژر بی‌سیم به معنای دیگر عدم نیاز به کابل‌های معمولی است که ممکن است در طولانی‌مدت خراب شوند یا درهم پیچیده شوند.
  5. تکنولوژی پیشرفته: تکنولوژی شارژ بی‌سیم به سرعت در حال پیشرفت است و محصولات جدید با قابلیت‌ها و سرعت‌های بهتر به بازار عرضه می‌شوند. 

مشخصات

ابعاد
قطر 90 ارتفاع 13 میلیمتری
وزن
74 گرم
توان
10 وات
طول
1.2 متر

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

کابل شارژ 2 متری آیفون Baseus

449٬000 ‎تومان
کابل شارژ 2 متری آیفون Baseus مدل CALKLF-CG1 یکی از بهترین کابلهای شارژ پس از کابل اورجینال شرکتی اپل می باشد، که با استقامت بالا و کیفیت بی نظیر...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید