مچ بند شیائومی سری 5 گلوبال | Xiaomi Mi Band 5 Global SmartBand

توقف تولید
بدون مالیات

مچ بند شیائومی سری 5 گلوبال | Xiaomi Mi Band 5 Global SmartBand

  • صفحه نمایش لمسی
  • فرم صفحه: بیضی
  • صفحه نمایش 1.1 اینچی
  • سازگار با اندروید و IOS
  • شمارشگر ضربان قلب / شتاب سنج
  • مقاوم در برابر نفوذ آب تا حداکثر 60 دقیقه در عمق 50 متری 
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

مچ بند شیائومی سری 5 گلوبال دارای طراحی مشابه ورژن قبلی خود یعنی Mi Band 4 البته با چند تغییر بسیار کاربردی می باشد.

این مچ بند هوشمند دارای 8 رنگ (مشکی گرافیتی، آبی تیره، نارنجی، برنز بنفش، زرد، سبز روشن، فیروزه ‌ای تیره و عاجی) می باشد، رنگ بندی این محصول نظر هر کاربری با هر سلیقه را به خود جلب می کند.

نسبت به ورژن قدیمی خود، صفحه نمایش این مچ بند هوشمند 20 درصد افزایش یافته و در واقع دارای نمایشگری با سایز 1.2 اینچ AMOLED می باشد که به کمک یک شیشه D 2.5 محافظت می شود. افزایش سایز صفحه نمایش به کاربر اجازه می دهد تا اطلاعات بیشتری را مشاهده کند.

در این محصول می توانید بین 5 سطح از روشنایی هر کدام که بیشتر مطابق میل شماست را برای مچ بند تنظیم نمایید، همچنین روشنایی صفحه از 400 نیت (در نسل قبلی) به 450 نیت افزایش پیدا کرده است.

از دیگر قابلیت هایی که به این محصول اضافه شده، واچ فیس های انیمیشنی جدید می توان نام برد.

و اما یکی از هیجان انگیز ترین قابلیت های اضافه شده به این مچ بند 5 حالت ورزشی جدید در فضای داخلی می باشد. علاوه بر این 5 حالت، فعالیت های ورزشی خود مانند شنا، پیاده روی و دوچرخه سواری را می توانید توسط این محصول ردیابی کنید.

با استفاده از حسگر زیستی فتوپلتیسموگرام به صورت 24 ساعته ضربان قلب شما اندازه گیری می شود. طبق گفته کارشناسان این برند تشخیص ضربان قلب نا منظم 50 درصد افزایش پیدا کرده است.

این مچ بند هوشمند سری 5 گلوبال با استفاده از اطلاعات ضربان قلب و میزان فعالیت شما در طول یک هفته، می تواند امتیاز PAI را محاسبه و در اختیار شما قرار دهد.

همچنین میزان خواب به اصطلاح خواب سبک یا سنگین شما (REM) را ردیابی و اندازه گیری می کند که این قابلیت 40 درصد دقتش بهبود یافته است.

یکی از مشکلاتی که توسط کاربران راجع به نسل قبلی این مچ بند بسیار بیان شده بود، طراحی شارژر این محصول بوده است. قابل ذکر است که شیائومی Mi Band 5 این مشکل را با استفاده از شارژر مغناطیسی حل کرده است.

شارژ دهی این محصول 14 روز می باشد و تا عمق 50 متر در زیر آب هم قابل استفاده است.

حس خوش خرید اورجینال از اپل سرویس را فراموش نخواهید کرد

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ساعت هوشمند Amazfit شیائومی

توقف تولید
اولین ساعت هوشمند Amazfit با یک صفحه نمایش لمسی خازنی، طراحی ورزشی مناسب و بسیاری از ویژگی های مفید مانند سنسور ضربان قلب، اطلاعات فشار، GPS و گام...

ساعت هوشمند اسکمی 1358 skmei

1٬200٬000 ‎تومان
ساعت هوشمند اسکمی 1358 Skmei اسپرت دوست داشتنی، مناسب فعالیتهای روزمره و شرایط سخت کاری ۱۰۰٪ اورجینال مناسب شرایط سخت ضد آب ارسال به...

دستبند هوشمند تناسب اندام Fl256

850٬000 ‎تومان
دستبند هوشمند تناسب اندام بهترین انتخواب برای ما که به تناسب اندام اهمیت می دهید و از نحوه کالری سورزی و فعالیتهای روزانه خود مطلع می شوید. مناسب...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید