آیپاد کلاسیک دست دوم با حافظه 80 گیگابایت

تماس بگیرید
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • 80 گیگابایت حافظه داخلی
  • ارسار به تمام نقاط کشور
تعداد

آیپاد کلاسیک دست دوم

آیپاد کلاسیک (iPod Classic) یکی از محصولات مشهور شرکت اپل است که اولین بار در سال 2001 معرفی شد. آیپاد کلاسیک با ظرفیت های مختلف عرضه می‌شد و به کاربران اجازه می‌داد تا موسیقی، ویدئوها و عکس‌ها را در دستگاه خود ذخیره و پخش کنند.

یکی از ویژگی های برجسته آیپاد کلاسیک ظرفیت ذخیره سازی بالا است. نسخه های مختلفی از آیپاد کلاسیک عرضه شد که قابلیت ذخیره سازی گیگابایت‌های زیادی از موسیقی و فایل‌های دیگر را داشت. این ویژگی آن را برای علاقمندان به موسیقی و داشتن کلکسیون بزرگی از آهنگ‌ها بسیار جذاب می‌کرد.

آیپاد کلاسیک دارای صفحه نمایش رنگی است که به کاربران امکان مشاهده ویدئوها و عکس ها را می‌دهد. صفحه نمایش آن به اندازه 2.5 اینچ است و کیفیت تصویر خوبی را دارا است. همچنین دکمه‌های کنترل موجود در قسمت جلوی دستگاه به کاربران امکان مدیریت آسان‌تر موسیقی را می‌دهد.

ابتدا آیپاد کلاسیک با پورت فایروایر (FireWire) عرضه شد که امکان انتقال سریعتر و سازگاری بهتر با سیستم عامل مکینتاش (Macintosh) را فراهم می‌کرد، اما در نسخه‌های بعدی از آیپود کلاسیک از پورت USB استفاده شد که به کاربران اجازه می‌داد تا با کامپیوترهای ویندوز نیز سازگار باشند.

آیپاد کلاسیک تا سال 2014 به فروش می‌رسید و در آن زمان توسط اپل از بازار خارج شد. علت این اقدام اپل به دلایل تجاری بود و همچنین به دلیل عرضه آیفون و دستگاه‌های دیگری که برای پخش موسیقی استفاده می‌شوند. با این حال، آیپاد کلاسیک همچنان محبوبیت زیادی در بین علاقمندان به موسیقی دارد و محصولات دست دوم آن نیز در بازار قابل یافتن است. شما عزیزان می‌توانید آیپاد کلاسیک اپل را به صورت دست دوم از طریق اپل سرویس تهیه نمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPod
Grade 
1402-10-27

قیمت

سلام قیمت؟

نظر خود را بنویسید

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید