proone-PPM31-pen

قلم لمسی پرووان مدل PPM31

100٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • اورجینال برند پرووان
  • وزن 8 گرمی با بدنه استیل مقاوم در برابر ضربه و زنگ زدگی
  • دارای دو سر خودکار جهت نوشتن روی کاغذ و قلم لمسی
  • سازگار با نمایشگر‌های لمسی خازنی
  • مناسب برای ترسیم‌های نیاز به دقت بالا
  • ارگونومی بالا جهت راحتی دست حین کار
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

قلم لمسی پرووان مدل PPM31

استایلوس یا قلم دیجیتال، به عنوان یک ابزار، در حال حاضر بیش از پیش در کنار گوشی‌ها و تبلت‌ها استفاده می‌شود. یکی از سوالات اساسی در این زمینه این است که آیا برای استفاده از استایلوس نیاز به یک صفحه لمسی با کیفیت داریم و آیا تمام استایلوس‌ها کیفیت یکسانی دارند؟ برند پرووان، یک تولیدکننده لوازم جانبی موبایل، به طراحی و تولید قلم لمسی مدل PPM31 پرداخته است.

قلم لمسی پرووان مدل PPM31 دارای دو سر است که قابل استفاده بر روی کاغذ و دستگاه‌های موبایل است. سری مورد استفاده بر روی کاغذ از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. با توجه به استفاده از جوهر روان و قسمت Ball Head استاندارد بر روی قلم، حس راحتی و رضایت بالایی در هنگام نوشتن به کاربر انتقال داده می‌شود.

سری دیگر این قلم برای استفاده بر روی صفحه‌های لمسی خازنی از جنس سیلیکون با کیفیت است. این سر با خازن‌های موجود در صفحه لمسی به خوبی ارتباط برقرار می‌کند و با انتقال الکتروهای سطحی مناسب، نیازی به فشار زیاد بر روی صفحه نمایش ندارد. این قلم به راحتی قابل استفاده بر روی تمامی دستگاه‌های هوشمند از جمله موبایل و تبلت با تمامی سیستم عامل‌ها است.

شما عزیزان می‌توانید قلم لمسی پرووان مدل PPM31 را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
ProOne
مدل
ProOne PPM31 Stylus Pen
رنگ بدنه
سفید
وزن
8 گرم
سایر امکانات
دارای دو سر خودکار جهت نوشتن روی کاغذ و قلم لمسی

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

6 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

قلم لمسی MCDODO مدل PN-8920

1٬650٬000 ‎تومان
قلم هوشمند مک دودو مناسب است برای تمامی افرادی که نیاز به طراحی و یا استفاده از پنسیل اپل دارند و این محصول را باقیمت بسیار مناسب می توانند تهیه...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید