بدنه و شاسی آیفون SE 2022

5٬800٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال  
  • باز شده از روی گوشی 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور 
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

بدنه و شاسی آیفون SE 2022

بدنه و شاسی آیفون SE 2022 از جنس آلومینیوم ساخته شده است که باعث سبکی و ظاهری زیبا و شیک در این گوشی می‌شود. همچنین این قطعات با استفاده از فناوری CNC ساخته شده‌اند که باعث دقت بیشتر در ساخت قطعات و دوام بالاتر آن‌ها می‌شود.

بدنه و شاسی آیفون SE 2022 دارای ضریب مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67 می‌باشد که به این معنی است که گوشی در برابر آب تا عمق یک متر و به مدت 30 دقیقه، مقاوم است و همچنین در برابر گرد و غبار نیز مقاوم می‌باشد.

لازم به ذکر است که بدنه و شاسی گوشی از دو بخش اصلی تشکیل شده است: بخش پشتی که شامل دوربین و بخش‌های الکترونیکی دیگر است و بخش جلویی که شامل صفحه نمایش و دکمه هوم و دوربین سلفی است.

بدنه و شاسی آیفون SE 2022 ممکن است به دلیل سقوط گوشی و برخورد با سطوح سخت مانند زمین، سنگ، فلز و موارد مشابه، آسیب ببینند. همچنین در صورتی که گوشی با مایعات مختلفی مانند آب، نوشابه، قهوه و ... در تماس باشد، ممکن است بدنه و شاسی آسیب ببیند و در برخی موارد زنگ زدگی، خراش و یا شکستگی در بدنه و شاسی آیفون SE 2022 ایجاد شود. همچنین در صورتی که بدنه و شاسی گوشی به صورت مداوم در معرض نور خورشید باشد، ممکن است رنگ آن تغییر کند و در صورت استفاده نادرست از ابزارهایی مانند خارج کردن سیم کارت، ممکن است بدنه و شاسی آیفون SE 2022 آسیب ببیند.

در صورت آسیب دیدن بدنه و شاسی آیفون SE 2022 به منظور حفظ ضد آب و ضربه بودن دستگاه، بایستی قطعه فعلی با بدنه و شاسی اورجینال و رو کاری آیفون SE 2022 تعویض شود.

شما عزیزان می‌توانید بدنه و شاسی آیفون SE 2022 را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone SE 2022

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

بلندگو آیفون SE 2022

933٬000 ‎تومان
100% اورجینال  باز شده از روی گوشی  دارای ضمانت سلامت فیزیکی  امکان تعویض این قطعه در محل  ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید