تپ‌تیک ویبراتور آیفون 13 پرو مکس

915٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • باز شده از روی گوشی 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • امکان تعویض این قطعه در محل 
  • ارسال به سراسر کشور 
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

موتور تپ‌تیک ویبراتور آیفون 13 پرو مکس

اعلان‌ها و هشدار‌ها از مجموعه عواملی هستند که به نوعی باید به ما یک عملیات را گزارش دهند. تماس‌ها، پیامک‌ها، اعلان‌های نرم افزار‌ها، بروزرسانی‌ها و سایر موارد از این عوامل هستند. اطلاع رسانی تمام اعلانات و هشدار‌ها به صورت صوتی ممکن است که باعث کاهش تمرکز ما بر روی کار‌ها و یا ایجاد مزاحمت صوتی برای دیگران می‌شود. سال‌ها است که ویبره گوشی‌های هوشمند جایگزین محبوبی برای این اعلانات و هشدار‌ها شده است و مشکلات هشدار‌ها و اعلانات صوتی شده است.

شرکت اپل اولین شرکتی است که با معرفی موتور تپ‌تیک اهمیت سخت افزاری آن را از روی گوشی‌ها هوشمند برداشته است. از این رو گوشی‌های هوشمند دارای تکنولوژی موتور‌های تپ تیک سبک‌تر هستندو همچنین ویبره این موتور قابلیت شخصی سازی است و نوع ویبره‌ای که ارائه می‌دهد؛ برعکس ویبره خیلی از گوشی‌های هوشمند آزار‌دهنده نیست.

در صورت آسیب دیدن این قطعه شما عزیزان می‌توانید قطعه جایگزین موتور تپ‌تیک ویبراتور آیفون 13 پرو مکس را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

بلندگو آیفون 13 پرو مکس

از 889٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای ضمانت سلامت فیزیکی  صدای صاف و بدون نویز امکان تعویض این قطعه در محل  ارسال به سراسر کشور 

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید