بدنه های‌کپی آیفون 12 پرو مکس

4٬550٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • کاملا استاندارد
  • به همراه تمام کلیدها
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

بدنه های‌کپی آیفون 12 پرو مکس

آیفون 12 پرو مکس یکی از پرچمداران گوشی‌های آیفون به دلیل طراحی آزگونومیک خاصش باعث کسب این عنوان شد. ابعاد این سری از آیفون‌های اپل 160.8 در 78.1 در 7.4 میلی‌متر است. با چنین ابعادی و باتری بزرگتر، این مدل از سری آیفون 12 کمی سنگین‌تر است و وزنی حدود 228 دارد.

برای افزایش یکپارچگی و در حین حال حفظ مقاومت و زیبایی، بدنه آیفون 12 پرو مکس از دو متریال برخوردار شده است. بخش پشتی و جلویی دستگاه شیشه‌ای است که با پنل سرامیکی ضد خش و ضربه پوشانده شده است.

جنس فریم دور بدنه از فلز و فولاد ضد زنگ است که ضمن حفظ زیبایی بسیار با دکمه‌ها هم‌پوشانی دارند و از نفوذ عوامل مخرب به داخل دستگاه جلوگیری می‌کند.

این بدنه در سه رنگ نقره‌ای، نوک مدادی، طلایی و آبی طراحی شده است.

کیفیت و ظرافت در طراحی و ساخت بدنه آیفون 12 پرو مکس باعث شده است تا مقاومت دستگاه در برابر عوامل مخرب افزایش یابد.

با این حال با طولانی شدن زمان استفاده از آیفون 12 پرو مکس، مقاومت اولیه دستگاه نیز کاهش می‌یابد. در نتیجه ممکن است که بدنه آیفون 12 پرو مکس آسیب ببیند و این نیاز به تعویض پیدا کند.

قیمت بالا و کمیاب بودن قطعه یدکی اورجینال بدنه باعث شده است تا در برخی شرایط به کاربران استفاده از قطعات های‌کپی نیز پیشنهاد شود. شما عزیزان می‌توانید بدنه های‌کپی آیفون 12 پرو مکس های‌کپی را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی و با بهترین کیفیت از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید