آنتن وای فای آیفون 12 مینی | iPhone 12 mini Wi-Fi Antenna

739٬000 ‎تومان
بدون مالیات

آنتن وای فای آیفون 12 مینی

iPhone 12 mini Wi-Fi Antenna


  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

آنتن وای فای آیفون 12 مینی

امروزه تمام کارها از جمله تحصیل، کار، خرید روزانه، انجام کارهای اداری و... به صورت اینترنتی انجام می‌شود. در نتیجه داشتن اتصالات قدرتمند به شبکه اینترنتی دارای اهمیت بسیاری است. اگر شما نیز دارای مشکلات اتصال به وای فای خود دارید؛ ممکن است قطعه آیفون 12 مینی دچار اختلال در عملکرد شده باشد. دلایل مختلفی ممکن است باعث بروز مشکلات در این بخش شود. اما از رایج‌ترین مشکل به دلیل ولتاژ‌ها غیر عادی است که ممکن بخش‌های مختلف را دچار مشکل کند.

تعویض و تعمیر این قطعه راه حل مشکلات مربوط به اتصالات وای فای است. اما تعویض و تعمیر اصل حل این مشکل نیست. بلکه تعویض قطعه خراب با قطعه اورجینال و باز شده از روی گوشی اصلی‌ترین بخش تعمیر این فرآیند است.

شما عزیزان می‌توانید آنتن وای فای آیفون 12 مینی را به صورت کاملا اورجینال و باز شده از روی گوشی به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه اپل سرویس ایران تهیه نمایید.


«اپل سرویس حس خوش خرید قطعات و محصولات اورجینال در ایران»

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

برد آیکلود آیفون سری 12 | iCloud...

از اطلاع از موجودی و قیمت تماس
برد ایکلود سری iPhone 12 مناسب جهت swap و یا استفاده از قطعات دست نخورده و کامل ، دوستانی که تعمیرات آیفون دارند برد آیکلود جهت اوراق...

آهنربا مگ سیف آیفون سری 12

تماس بگیرید
آهنربا مگ سیف آیفون سری 12 مناسب دستگاه های می باشد که به هر شکل شیشه پشت گوشی شکسته و به این آهنربا صدمه وارد شده است. کار این قطعه نگه داشتن مگ...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید