هارد آیفون 11 پرو حجم 512 گیگابایت

2٬999٬000 ‎تومان
بدون مالیات

هارد در گوشی‌های آیفون به عنوان حافظه داخلی به کار می‌رود و کاربران می‌توانند با استفاده از آن اطلاعات خود را به راحتی ذخیره و دسترسی به آن‌ها داشته باشند.


  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان تعویض این قطعه در واحد خدمات 
  • ارسال به سراسر کشور
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

هارد آیفون 11 پرو با ظرفیت 512 گیگابایت

هارد آیفون 11 پرو با ظرفیت 512 گیگابایت یکی از نسخه‌های پیشرفته و با کیفیت این تلفن همراه هوشمند است. این نسخه از آیفون دارای ظرفیت بالای 512 گیگابایت بوده که به کاربر امکان مخزن‌سازی تعداد زیادی از تصاویر، ویدئوها، فایل‌های صوتی و دیگر اطلاعات را می‌دهد. این هارد قابلیت ذخیره و دسترسی سریع به اطلاعات را دارا بوده و از سیستم عامل iOS برخوردار است که به کاربر امکان استفاده از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف اپل را می‌دهد. هارد آیفون در گوشی‌های اپل وظیفه‌ی ذخیره‌سازی داده‌ها و اطلاعات کاربر را بر عهده دارد. این حافظه داخلی تمامی اطلاعات، عکس‌ها، ویدیوها، برنامه‌ها و تنظیمات کاربر را ذخیره می‌کند.

 در مواقعی که هارد آیفون آسیب ببیند، بهتر است از خدمات تعمیرکاران متخصص و معتبر استفاده کنید تا از اطلاعات و دستگاه خود محافظت کنید.

از این رو بایستی در صورت معیوب شدن هارد بایستی با قطعه یدکی اورجینال جایگزین شود. شما عزیزان می‌توانید هارد اورجینال آیفون 11 پرو 512 گیگابایتی را به صورت روکاری به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه بفرمایید.


اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 11 Pro
حافظه داخلی
512 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
NVMe

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید