اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت آیفون 11 پرو

1٬699٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال رو کاری
  • به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو، یکی از محصولات شرکت اپل است که در سپتامبر 2019 معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای یک سیستم صوتی پیشرفته و سنسور مجاورتی است که در کارایی و عملکرد آن نقش مهمی ایفا می‌کنند.

اسپیکر مکالمه در آیفون 11 پرو یک قطعه سخت‌افزاری است که برای ارائه صدای تماس هنگام مکالمه استفاده می‌شود. این اسپیکر در بالای صفحه نمایش گوشی قرار دارد و صداهای تماس را به صورت واضح و با کیفیت به کاربر منتقل می‌کند. اسپیکر مکالمه آیفون 11 پرو با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته صوتی فناوری Dolby Atmos را نیز پشتیبانی می‌کند که تجربه صوتی فراگیر و محیطی را برای کاربر ایجاد می‌کند.

سنسور مجاورتی یک قطعه سخت‌افزاری است که در قسمت بالای صفحه نمایش آیفون 11 پرو قرار دارد. این سنسور برای تشخیص حضور و جابجایی اشیا و اشخاص در نزدیکی گوشی استفاده می‌شود. وظیفه اصلی این سنسور، خاموش کردن صفحه نمایش در هنگام برخورد صفحه نمایش با صورت کاربر یا قرار گرفتن در حالتی که گوشی نزدیک به گوش کاربر است، است. این عملکرد به منظور جلوگیری از فعال شدن تصادفی صفحه نمایش و نیز صرفه جویی در مصرف باتری انجام می‌شود. سنسور مجاورتی آیفون 11 پرو دقت بالا و پاسخگویی سریعی دارد و به طور خودکار کاربر را از عملکرد گوشی مطلع می‌کند.

این دو قطعه بر روی یکدیگر نصب هستند. ازا این رو، در صورت وارد شدن آسیب به این بخش، ممکن است هر دو قطعه معیوب شود. عوامل آسیب ممکن است شامل نفوذ آب و رطوبت از طریق ورودی اسپیکر مکالمه، ضربه و فشار و جریان ولتاژ غیر‌عادی ناشی از آداپتور و کابل شارژ‌های تقلبی باشد.

در صورت معیوب شدن اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت آیفون 11 پرو شما عزیزان می‌توانید قطعه یدکی آن را به صورت اورجینال و رو کاری به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 11 Pro

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید