هارد آیفون 11 پرو مکس حجم 256 گیگابایت

2٬199٬000 ‎تومان
بدون مالیات

آیفون 11 پرو مکس دارای یک هارد داخلی با ظرفیت 256 است که به کاربر امکان ذخیره و ذخیره سازی اطلاعات و فایل های مختلف را می دهد.


  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

هارد آیفون 11 پرو مکس با ظرفیت 256 گیگابایتی اصلی 

هارد آیفون 11 پرو مکس از نوع NVMe SSD است که سرعت خواندن و نوشتن بالایی دارد و به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی و سریعی اطلاعات را انتقال دهد و از ظرفیت بالای آن بهره ببرد. هارد این گوشی همچنین از تکنولوژی NAND Flash استفاده می کند که باعث افزایش سرعت و کارایی آن می شود.

هارد آیفون 11 پرو مکس همچنین دارای تکنولوژی تحریک همزمان است که به کاربر امکان مدیریت و انتقال داده های مختلف از یک دستگاه به دیگری را می دهد. این گوشی همچنین دارای یک هارد اکسترنال با ظرفیت بالا است که به کاربر امکان افزایش ظرفیت ذخیره سازی داده ها را می دهد.


ویژگی های هارد آیفون 11 پرو مکس

  هارد آیفون یکی از اجزای اصلی و مهم این دستگاه است که قابلیت‌های متعددی دارد. برخی از قابلیت‌های هارد آیفون عبارتند از:

1. ذخیره‌سازی اطلاعات: هارد آیفون به عنوان یک واحد ذخیره‌سازی، امکان ذخیره‌سازی تمام داده‌های کاربر از جمله عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی، پیام‌ها و اطلاعات شخصی را فراهم می‌کند.

2. سرعت بالا: هارد آیفون دارای یک فلش حافظه با سرعت بالا است که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت به داده‌ها و اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

3. امنیت: هارد آیفون دارای امنیت بالا است که از طریق رمزگذاری داده‌ها و اطلاعات کاربران، از دسترسی غیرمجاز جلوگیری می‌کند.

4. پشتیبان‌گیری: هارد آیفون امکان پشتیبان‌گیری از اطلاعات کاربران را فراهم می‌کند تا در صورت نیاز، بتوانند اطلاعات خود را بازیابی کنند.

5. انعطاف‌پذیری: هارد آیفون امکان انتقال داده‌ها و اطلاعات به سرعت و به راحتی بین دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

6. طول عمر باتری: هارد آیفون با بهبود کارایی و بهره‌وری باتری، به کاربران امکان استفاده طولانی‌مدت از دستگاه خود را می‌دهد.

 

شما عزیزان می‌توانید این قطعه را به صورت کاملا اورجینال به همراه ضمانت سلامت فیزیکی کالا در فروشگاه آنلاین اپل سرویس تهیه نمایید.


اپل سرویس ایران حس خوش قطعات اورجینال اپل 

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 11 Pro Max
نوع حافظه داخلی
NVMe

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید