typec-to-hdmi

مبدل TYPE C به HDMI

1٬640٬000 ‎تومان
بدون مالیات

کابل تبدیل type-c بهHDMI مناسب مک

 USB-C To HDMI Multiport Adapter 


  • انتقال تصویر با کیفیت عالی 1080p
  • مانسب مانیتور و دیتا پروژکتور
  • ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان شارژ همزمان دستگاه هوشمند
  • ارسال به سراسر کشور 
تعداد

مبدل TYPE C به HDMI اپل 

این محصول در حقیقت یک کابل کوچک اما پرکاربرد برای تبدیل درگاه USB-C به درگاه های USB-C، hdmi و USB می باشد. برخی لپ‌تاپ‌ها، بیشترین ضخامتشان به‌سختی به 13.1 میلی‌متر می‌رسد. در نتیجه فضای بسیار کمی را برای درگاه‌های ارتباطی از جمله USB ها در اختیار دارند. هر کانکتور دیگری نیز برای اتصال به مادربورد، علاوه بر فضایی برای خود کانکتور، به مقداری کلیرنس عمودی نیز نیازمند هستند. ورود کانکتورها و درگاه‌های ارتباطی USB-C، شرکتهای سازنده محصولات دبجبتال شامل انواع کامپیوتر، لپ‌تاپ و تبلت‌ها را برای تولید محصولاتی سبک‌تر و باریک تر یاری کرده است.

کمپانی های مطرح و بزرگی مانند اپل، دل، اینتل، مایکروسافت، اچ پی و سامسونگ از این کانکتورها استفاده می کنند. این کابل که ساخت شرکت اپل است، امکان اتصال درگاه USB-C به کانکتورهای HDMI, USB و USB-C را فراهم کرده است. بدین وسیله می توان علاوه بر مشاهده فایل های ویدئویی، هم همزمان از طریق درگاه USB-C به شارژ نیز اقدام کرد. این محصول با مک بوک هایی که درگاه USB-C دارند، سازگار است.
کابل مبدل یو اس بی سی بهHDMI با برخورداری از درگاه HDMI, USB 3.1, USB-C، مناسب برای اتصال مک بوک به تلویزیون، پروژکتور یا نمایشگر های HDMI می باشد، ضمن اینکه از فرمت HD نیز پشتیبانی می کند.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل 

Grade 
1402-10-29

موجودی

سلام هنوز موجوده؟

نظر خود را بنویسید

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI

557٬000 ‎تومان
اگر به دنبال یک کابل مبدل برای اتصال آیفون یا آیپد خود به تلویزیون هستید، و به دنبال کابلی با قیمت مناسب هستید این محصول مناسب شماست. در نهایت...

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

رابط OTG اپل

355٬000 ‎تومان
رابط یو اس بی APPLE - OTG USB TO LITENING APPLE بهترین کیفیت دارای ضمانت سلامت فیزیکی استفاده از فلش برای محصولات اپل استفاده ماوس و...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید