Transparent-frame-of-MegSafe

قاب شفاف مگ سیف آیفون 13پرو | Transparent frame of MegSafe

1٬350٬000 ‎تومان
بدون مالیات

Transparent frame of MegSafe 

قاب شفاف مگ سیف آیفون 13 پرو محافظت موثری را در برابر خطوط و خش‌ها فراهم می‌کند. این قاب مقاوم در برابر ضربه‌ها است و می‌تواند گوشی شما را در برابر آسیب‌های ناشی از سقوط و ضربه‌های روزمره محافظت کند. در نهایت، قاب شفاف مگ سیف آیفون 13 پرو یک انتخاب عالی برای افرادی است که می‌خواهند گوشی آیفون خود را محافظت کنند، اما همچنین ظاهر زیبا و شفاف آن را حفظ کنند.


  • قاب شفاف 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی کالا 
  • پشتیبانی از شارژ مگ سیف 
  • مقاوم در برابر خط و خش 
  • پوشش قاب پشت و لبه های گوشی 
  • ارسال به تمامی نقاط کشور 

تعداد

قاب شفاف مگ سیف آیفون 13 پرو 

همانطور که میدانید   قابلیت مگ سیف به معنی مغناطیس و امنیت است  که  قطعا اطلاعات کامل  آن را دارید که گارد مورد نظر شما  این محصول است و حال در این صفحه هستید
آیفون 13 پرو یک دستگاه بی‌نظیر با طراحی زیبا و ویژگی‌های فوق‌العاده است، اما برای حفاظت از این دستگاه ارزشمند، نیاز به یک قاب با کیفیت دارید. یکی از گزینه‌های برجسته برای حفاظت از آیفون 13 پرو، قاب شفاف مگ سیف است که با ترکیب کیفیت ساخت فوق‌العاده و دید شفاف، تجربه استفاده از گوشی شما را به یک سطح جدید می‌برد.

خصوصیات برجسته:

شفافیت بی‌نظیر: قاب شفاف مگ سیف با استفاده از مواد با کیفیت بالا، یک دید کاملاً شفاف به زیبایی طراحی آیفون 13 پرو ارائه می‌دهد. این امکان را به شما می‌دهد که زیبایی دستگاه خود را حفظ کنید و همچنین از طراحی آن لذت ببرید.

حفاظت چندلایه: قاب مگ سیف با ساختار چندلایه، در برابر ضربه، خط و خش، و حتی سقوط از ارتفاع مقاومت فوق‌العاده دارد. این به شما اطمینان می‌دهد که آیفون 13 پرو شما در هر شرایطی ایمن است.

دسترسی آسان: با دقت بالا در ساخت، قاب مگ سیف دسترسی آسان به تمامی پورت‌ها، دکمه‌ها و اسپیکرهای گوشی را فراهم می‌کند. شما بدون مشکل می‌توانید از تمامی امکانات آیفون 13 پرو استفاده کنید.

نصب آسان: قاب مگ سیف با فراهم کردن دستورالعمل‌های نصب ساده، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون نیاز به ابزار اضافی، قاب خود را نصب کنید.

آیا شما هم به دنبال یک قاب با کیفیت و دید شفاف برای آیفون 13 پرو خود هستید؟ با انتخاب قاب شفاف مگ سیف، از ترکیب بین زیبایی و حفاظت برخوردار شوید.

اپل سرویس این اطمینان را به شما میدهد که خریدتان با ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت کالا تقدیمتان میشود 

از دیگر لوازم جانبی که در محافظت از آیفونتون پیشنهاد می‌شود:

قاب سیلیکونی مگ سیف آیفون 13 پرو

محافظ دوربین آیفون 13 پرو

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید