باتری اپل واچ سری SE 2022 سایز 44 میلی‌متری

2٬300٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • سایز 44 میلی‌متری
  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی کار
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان تعویض این قطعه در واحد خدمات
  • ارسال به سراسر کشور
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

باتری اپل واچ سری اس ای سایز 44 میلی‌متری

باتری اپل واچ سری SE 2022 با سایز 44 میلی‌متری دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 36.5 وات‌ساعت است. عمر مفید باتری اپل واچ بستگی به شرایط استفاده و نگهداری دارد، اما اپل اعلام کرده است که با استفاده معمولی، باتری اپل واچ تا 18 ساعت در حالت استفاده دائمی قابل استفاده است. همچنین، با استفاده از حالت های پایداری و صرفه جویی در مصرف انرژی، می توانید عمر مفید باتری را بیشتر کنید.
باتری اپل واچ در طی زمان ممکن است کاهش عمر کند و نیاز به تعویض داشته باشد، اما این به شرایط استفاده و نگهداری بستگی دارد. به عنوان مثال، استفاده بیش از حد از باتری و عدم شارژ به موقع ممکن است باعث کاهش عمر باتری شود. همچنین، در صورتی که نشانه هایی مانند کاهش ظرفیت باتری، شارژ نشدن به درستی، گرم شدن بیش از حد باتری و یا عدم قابلیت شارژ کردن به مشاهده برسد، ممکن است نشانه هایی از معیوب بودن باتری باشد.

در این صورت، اگر باتری اپل واچ سری اس ای با هر یک از این علائم مواجه شد، بایستی قطعه فعلی با قطعه یدکی و رو کاری باتری اپل واچ سری SE سایز 44 میلی‌متری اورجینال تعویض شود.

شما عزیزان می‌توانید قطعه یدکی و رو کاری باتری اپل واچ سری SE سایز 44 میلی‌متری اورجینال را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

6 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

جعبه اپل واچ سری SE 2022

680٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی کار دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض این قطعه در واحد خدمات ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید