باتری اپل واچ سری SE 2020 سایز 40 میلی‌متری

2٬200٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • سایز 40 میلی‌متری
  • 100% اورجینال 
  • باز شده از روی کار 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • امکان تعویض این قطعه در واحد خدمات 
  • ارسال به سراسر کشور
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

باتری اپل واچ سری SE 2020 سایز 40 میلی‌متری

اپل واچ سری SE با سایز 40 میلی‌متری دارای باتری لیتیوم یون با ظرفیت 0.98 وات‌ساعت است. این باتری برای استفاده روزانه از دستگاه، به طور معمول تا 18 ساعت شارژ کافی دارد. با استفاده از حالت صرفه جویی در مصرف باتری و غیرفعال کردن برخی ویژگی‌ها مانند GPS و نور پس‌زمینه، می‌توانید عمر باتری را به‌طور قابل توجهی بیشتر کنید.
همچنین اپل واچ سری SE با سایز 40 میلی‌متری دارای قابلیت شارژ سریع است. شما می‌توانید با استفاده از شارژر مخصوص Apple Watch خود، باتری را به‌صورت سریع تر شارژ کنید. با استفاده از حالت Power Reserve، می‌توانید عمر باتری را تا 72 ساعت افزایش دهید، اما در این حالت تنها به برخی از ویژگی‌های دستگاه دسترسی خواهید داشت.

لازم به ذکر است که قدرت باتری اپل واچ سری SE با سایز 40 میلی‌متری در شرایط مختلف ممکن است متفاوت باشد و بسته به شرایط استفاده، مدت زمان استفاده از دستگاه ممکن است کم‌تر یا بیشتر از 18 ساعت باشد. اما در کل، باتری اپل واچ سری SE با سایز 40 میلی‌متری به طور کل، به عنوان یکی از بهترین باتری‌های موجود در دستگاه‌های هوشمند قابل استفاده است.

با این حال همانطور که در مورد تمام باتری‌هایی که در دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌شوند، باتری اپل واچ سری SE با سایز 40 میلی‌متری نیز در صورت استفاده مداوم و بیش از حد، به مرور زمان ممکن است که کارایی خود را از دست دهد و معیوب شود. همچنین در صورتی که باتری به دلایل دیگری مثل شارژ نامناسب و یا استفاده از شارژر‌های نامناسب دچار مشکل شود، ممکن است به طور ناگهانی خراب شود.

باتری معیوب اپل واچ ممکن است به شکل‌های مختلفی نشانه‌هایی نشان دهد. برخی از نشانه‌هایی که ممکن است باتری معیوب اپل واچ را نشان دهند عبارت‌اند از:

  • کاهش عمر باتری: اگر باتری دستگاه شما به طور معمول کمتر از 18 ساعت شارژ دوام می‌آورد و عمر باتری آن به طور قابل توجهی کاهش یافته است، این می‌تواند نشانه‌ای از مشکل در باتری باشد.
  • عملکرد نامناسب: باتری معیوب ممکن است باعث شود عملکرد دستگاه شما به طور کلی بهبود نیابد و به طور مداوم نامناسبو دچار مشکل شود. ممکن است دستگاه شما با سرعت کمتری کار کند و کندی در اجرای برنامه‌ها و ویژگی‌های دیگر داشته باشد.
  • شارژ نامناسب: در صورتی که باتری دستگاه شما به طور نامناسب شارژ شود و به‌طور مداوم به شارژر متصل شود، ممکن است باتری معیوب شود و عمر آن کاهش یابد.
  • گرم شدن غیرطبیعی: در صورتی که باتری دستگاه شما به طور مداوم گرم شود و این گرمای غیرطبیعی باشد، ممکن است نشانه‌ای از مشکل در باتری باشد.

چناچه هر یک از این نشانه‌ها برای مدت طولانی ساعت هوشمند شما را دچار اختلال کند، بایستی قطعه فعلی با باتری اورجینال و یدکی اپل واج سری SE 2020 سایز 40 میلی‌متری تعویض شوند.

شما عزیزان می‌توانید باتری اورجینال و یدکی اپل واج سری SE 2020 سایز 40 میلی‌متری را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
Apple Watch SE 2020 40mm

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

8 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید