بدنه کامل اپل واچ سری 7 سایز 45 میلی‌متری

4٬400٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • <100% اورجینال
  • رو کاری
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

بدنه کامل اپل واچ سری 7 اصلی سایز 45 میلیمتری

اپل واچ سری 7 در سال 2021 در دو طراحی 45 و 41 میلی‌متری معرفی شد. ابعاد اپل واچ سری 7 در سایز 45 میلی‌متری دارای ابعاد کامل 45 در 38 در 10.7 میلی‌متری است. این سری از ساعت‌های هوشمند اپل دارای وزن 51 گرم است. اپل واچ سری 7 از بدنه تمام استیل طراحی شده است. این بدنه با سایر قطعات بیرونی مانند نمایشگر و دکمه‌ها بیشترین هم پوشانی را دارند. از این در مقابل نفوذ آب و رطوبت و یا گرد و غبار بسیار مقاوم است. از این رو سری 7 توانسته مانند سایر سری‌های پیشین خود گواهی IP6X را کسب کند.

همانطور که اشاره کردیم بدنه اپل واچ سری 7 از استیل است و در مقابل ضربه و فشار مقاوم است. با این حال ممکن است در مقابل ضربه و فشار شدید‌تر، بدنه فرم ظاهری صحیح خود را از دست دهد. در چنین شرایطی بدنه دیگر در مقابل عوامل مخرب کننده مانند آب و رطوبت،‌ گرد و غبار و سایر موارد مقاوم نیست. همچنین ممکن است که قطعات سخت افزاری داخلی آسیب ببیند و خسارت بیشتری وارد کنند.

برای جلوگیری از چنین شرایطی تعویض بدنه معیوب در اولین فرصت از اهمیت بسیاری برخوردار است. پیشنهاد می‌شود که به دلیل حساسیت قطعات سخت افزاری داخلی نسبت به عوامل مخرب کننده ذکر شده؛ در هنگام تعویض از قطعات یدکی اورجینال و رو کاری استفاده شود.

این محصول دارای اجزای زیر است:

  • بدنه و قاب شاسی
  • دکمه‌ها
  • فلت‌ها

شما عزیزان می‌توانید بدنه کامل اپل واچ سری 7 سایز 45 میلی‌متری اورجینال و رو کاری را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

9 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید