ماژول شارژ و سنسور ضربان قلب اپل واچ سری 2 سایز 38 میلیمتری

1٬437٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • باز شده از روی اپل واچ
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور 
تعداد

سنسور ضربان قلب و شارژ اپل واچ سری 2 سایز 38 میلیمتری

اپل واچ سری 2 در سال 2016 با امکانات زیادی در دو ابعاد 42 و 38 میلیمتری رونمایی و عرضه شد.

اپل واچ سری 2 دارای باتری لیتیوم یونی و دارای ظرفیت 334 میلی آمپر ساعت است. این باتری طول عمر مفید و طولانی دارد و تنها با یکبار شارژ شدن تا 18 ساعت استفاده ترکیبی می‌تواند شارژ رسانی کند. امکانات زیاد اپل واچ سری 2 باعث شده است تا شارژ رسانی این باتری از اهمیت زیادی برخوردار باشد. یقینا هیچکس علاقه ندارد که در هنگام ورزش کردن و یا پیش بردن کارهای روزمره‌اش باتری ساعت هوشمندش تمام شود.

یکی از عواملی که با گذشت زمان می‌تواند ظرفیت و سلامت باتری را تحت تاثیر قرار دهد؛ اختلال در شارژ شدن باتری است. باتری که به دلیل این اختلال آسیب دیده ساعت کاری کمتری کار خواهد کرد و مشکلاتی را برای شما پیش خواهد آورد. معیوب شدن ماژول شارژ می‌تواند یکی از دلایل پیش آمدن این اختلال باشد.

این ماژول با سنسور ضربان قلب که برای گزارش گیری ریتم قلب شما در فعالیت‌ها و زمان‌های مختلف در پشت دستگاه تعبیه شده است. این سنسور با استفاده از ضربان قلب شما از روی شریان روی مچ دست شما ریتم و ضربان قلب شما در بازده زمانی ثبت می‌کند و در صورت وجود مشکلی آن را به شما اطلاع می‌دهد.

مجموعه این قطعات ممکن است در شرایطی آسیب ببیند و نیاز به تعویض پیدا کند. در این صورت شما عزیزان می‌توانید قطعه یدکی ماژول شارژ و سنسور ضربان قلب اپل واچ سری 2 سایز 42 میلیمتری را به صورت اورجینال و روکاری به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

12 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید