remout-contorol-apple-tv-4series-new

ریموت کنترل اپل تیوی نسل چهار جدید Remout Contorol Apple TV 4Series

3٬890٬000 ‎تومان
بدون مالیات

Remout Apple TV با استفاده از تکنولوژی وایرلس عمل نموده و با تمامی مدلهای اپل تی وی ست می شود. سطح دسترسی به اپل تی وی خود را افزایش دهید.


  • ۱۰۰٪ اورجینال
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال به سراسر کشور
  • رنگ نقره ای
تعداد

ریموت کنترل اپل تیوی نسل چهارم

اگر به دنبال راهی ساده و کارآمد برای کنترل دستگاه اپل تیوی نسل چهار هستید، ریموت کنترل اپل تیوی نسل چهار جدید ما بهترین انتخاب برای شما است.

این ریموت کنترل، با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد، قابلیت کنترل کامل دستگاه اپل تیوی نسل چهار را در دستان شما قرار می‌دهد. با استفاده از این ریموت کنترل، می‌توانید به راحتی و با دقت بسیار بالا، اپل تیوی خود را کنترل کرده و تمامی ویژگی‌ها و عملکردهای آن را به سادگی بهره‌برداری کنید.

از جمله ویژگی‌های بارز این ریموت کنترل می‌توان به قابلیت اتصال بی‌سیم از طریق تکنولوژی بلوتوث، باتری قوی و پایدار، دکمه‌های حساس و دقیق جهت کنترل دقیق‌تر و سریع‌تر، و کاربری بسیار ساده و آسان اشاره کرد.

با ریموت کنترل اپل تیوی نسل چهار جدید، تمامی امکانات و قابلیت‌های دستگاه اپل تیوی نسل چهار را به سادگی در دستان خود خواهید داشت. به راحتی می‌توانید به اپلیکیشن‌ها، فیلم‌ها، موسیقی، عکس‌ها و بسیاری دیگر از محتواهای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید و تمامی آن‌ها را با یک کلیک ساده کنترل کنید.

اگر می‌خواهید تجربه‌ی بهتری از استفاده از دستگاه اپل تیوی نسل چهار را داشته باشید، ریموت کنترل اپل تیوی نسل چهار جدید را امروز سفارش دهید و لذت ببرید.

4 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید