خمیر سیلیکون مناسب مک

89٬000 ‎تومان
بدون مالیات

خمیر خنک کننده سیلکون مناسب محصولات مک

  • خنک کننده سیپیو
  • خنک کننده گرافیک
  • مناسب مک بوک و آیمک
  • ارسال به سراسر کشور 

تعداد

 خمیر سیلیکون مناسب مک 

قطعات مک بوک و آی مک مانند سایر پردازنده ها و چیپ های گرافیکی، زمانی که روشن و در حال کار هستند حرارت و گرما ایجاد می کنند. اگر پس از مدتی خنک نشوند این گرما می تواند به این قطعات آسیب های جریان ناپذیری وارد کند.

به همین منظور باید از خنک کننده ها یا همان فن و هیت سینک های آلومینیومی استفاده شود تا با ایجاد سرما، حرارت و گرما تولید شده را دفع کنند.

از آنجایی که هیت سینک نباید به طور کامل به پردازنده وصل شود بین این دولایه باید از خمیر سیلیکون مناسب و موغوب استفاده شود.

در واقع این خمیر رسانای بسیار خوب گرما و حرارت می باشد، با کمک این خمیر گرما بین هیت سینک و پردازنده جا به جا می شود. خمیر سیلیکون تمامی فضای خالی (هوا) بین این دو قطعه را پر می کند، زیرا هوا رسانای بسیار ضعیفی برای گرماست و باعث پایین آمدن کاربرد فن و هیت سینک می شود.

نکته بسیار مهم در این خمیرها استفاده به اندازه و کافی بین دو قطعه است تا کارایی سیستم خنک کننده را به بالاترین حالت برساند، زیرا این خمیر نسبت به فلز رسانای گرمایی کمتری دارد.

با استفاده از دیگر ابزارآلات فروشگاه آنلاین اپل سرویس حس خوشی از تعمیرات را تجربه خواهید کرد:

پیچ گوشتی شارژی یاکسون YX-801

پکیج ابزار آلات یاکسون مدل YX-6018

مکنده مخصوص ال سی دی آی مک

آچار مخصوص مک بوک

ست کامل آچار و پیچ گوشتی مخصوص آیفون

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

شابلون آیسی مدلهای آیفون

تماس بگیرید
شابلون آیسی و مادربرد آیفون شابلون آیسی تمام مدلهای اپلی  قابل سفارش برای تمامی مدلهای آیفون  دارای ضمانت سلامت فیزیکی  ارسال به سراسر...

چسب دور ال سی دی B7000

150٬000 ‎تومان
چسب دور ال سی دی LCD B7000 مناسب استفاده پس از تعویض ال سی دی می باشد، کا باعث استحکام بیشتر و عدم نفوذ گرد و غبار و یا آب به داخل موبایل می شود...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید