پایه شارژ سه کاره

پایه شارژ رومیزی سه کاره مدل Levelo Arch

3٬189٬000 ‎تومان
بدون مالیات

پایه شارژ رومیزی سه کاره مدل Levelo Arch به عنوان یک نگهدارنده و استند بسیار زیبا و یک شارژر کار آمد همیشه در کنار شما می باشد.


  • قابلیت حمل بالا
  • ضمانت سلامت کالا
  • امکان شارژ همزمان آیفون ، اپل واچ و ایرپاد 
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

معرفی پایه شارژ رومیزی سه کاره مدل Levelo Arch

یک قطعه منحصر به فرد که توانایی شارژ بی‌سیم، سازگاری با دستگاه‌های مختلف و طراحی زیبا را در خود جای داده است. این پایه شارژ ارزشمند به شما امکان می‌دهد تا گوشی هوشمند، هدفون بلوتوث و ساعت هوشمند خود را به صورت همزمان و بدون نیاز به کابل‌های پیچیده شارژ کنید.

طراحی شیک و زیبای Levelo Arch، باعث می‌شود این پایه شارژ به عنوان یک قطعه دکوراسیونی نیز در محیط شما جلوه کند. با استفاده از مواد با کیفیت و پایدار، Levelo Arch همچنین از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این پایه شارژ، قابلیت شارژ بی‌سیم است که به شما امکان می‌دهد بدون هیچ مشکلی، دستگاه‌های خود را شارژ کنید. علاوه بر این، با دو پورت USB و یک پورت USB-C، Levelo Arch از امکان شارژ دستگاه‌های دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

charger-pad

با توجه به اینکه Levelo Arch دارای طراحی سه کاره است، شما می‌توانید از آن به عنوان یک پایه شارژ بی‌سیم، یک هاب USB و یک قطعه دکوراسیونی زیبا استفاده کنید. این ویژگی‌های منحصر به فرد آن، آن را به یک جزء ضروری و کارآمد در هر محیطی تبدیل کرده است.

به طور کلی، Levelo Arch با ترکیبی از طراحی زیبا، کارایی بالا و امکانات گسترده، یک پایه شارژ مناسب و کارآمد برای هر کاربری است که به دنبال راحتی، کارایی و زیبایی در همان زمان است.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

پاوربانک شیائومی 10000Mha

978٬000 ‎تومان
پاور بانک شیائومی، ۱۰,۰۰۰ میلی آمپر ساعت، شارژ سریع سبک و حمل راحت با قابلیت نظارت بر فرآیند شارژ و قطع خودکار به هنگام کامل شدن شارژ دستگاه...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید