کابل تبدیل اورجینال چندکاره TYPE-C

کابل تبدیل اورجینال چندکاره TYPE-C به VGA اپل

3٬940٬000 ‎تومان
بدون مالیات

کابل تبدیل type-c به VGA مناسب مک، مناسب استفاده از از نمایشگرهای معمولی می باشد که از hdmi پشتیبانی نمیکنند. خروجی تایپ سی و یو اس بی نیز بر روی این مبدل موجود می باشد


  • انتقال تصویر با کیفیت عالی
  • مانسب مانیتور و دیتا پروژکتور های  قدیمی
  • امکان شارژ همزمان دستگاه هوشمند
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • Apple USB-C To Multiport Adapter 
  • ارسال به سراسرکشور 
تعداد

کابل تبدیل اورجینال چندکاره TYPE-C به VGA اپل | Apple USB-C To Multiport Adapter

آیا به دنبال یک راه ساده و کارآمد برای اتصال دستگاه های خود با پورت TYPE-C به صفحه نمایشهای VGA هستید؟ پس از این به بعد نگرانی درباره سازگاری و اتصال دستگاه هایتان به تلویزیون ها، پروژکتورها یا مانیتورها را فراموش کنید.

کابل تبدیل اورجینال چندکاره TYPE-C به VGA اپل یک راه حل هوشمندانه برای تمامی نیازهای شماست. با استفاده از این کابل تبدیل، قادر خواهید بود دستگاه هایی که دارای پورت TYPE-C هستند را به راحتی به صفحه نمایشهای با پورت VGA متصل کنید.

کابل تبدیل اورجینال چندکاره TYPE-C به VGA اپل به شما امکان می دهد تصاویر با کیفیت بالا و رنگ های زنده را بدون اشکال و سرعت بالا به نمایش بگذارید. با فرکانس بالای این کابل، تصاویرتان همیشه شفاف و واضح خواهند بود و همه جزئیات را به راحتی مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر این، کابل تبدیل اورجینال چندکاره TYPE-C به VGA اپل بسیار سبک و قابل حمل است. شما می توانید آن را به راحتی در کیف یا کیف پشتی خود قرار دهید و همراه خود همیشه داشته باشید. بنابراین، می توانید در هر زمان و هر مکانی از این کابل تبدیل استفاده کنید و اتصال دستگاه هایتان را به صفحه نمایشهای VGA برقرار کنید.

با کابل تبدیل اورجینال چندکاره TYPE-C به VGA اپل، هیچ نیازی به تنظیمات پیچیده و نصب درایورها نخواهید داشت. کافیست کابل را به دستگاه خود و صفحه نمایش VGA متصل کنید و تمام، شما حاضر به استفاده از دستگاه های خود برای مشاهده تصاویر با کیفیت عالی هستید.

بنابراین، اگر به دنبال یک کابل تبدیل قدرتمند و کارآمد هستید که بتواند دستگاه های با پورت TYPE-C را به صفحه نمایش VGA متصل کند، کابل تبدیل اورجینال چندکاره TYPE-C به VGA اپل گزینه ای عالی برای شماست. با این کابل تبدیل، تجربه تماشای تصاویر با کیفیت بالا و رنگ های زنده را در هر زمان و هر مکانی خواهید داشت.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

کابل Aux آیفون Lightning

429٬000 ‎تومان
کابل Aux آیفون Lightning دارای ضمانت سلامت فیزیکی  تبدیل آیفون به جک 3.5 میلی متری بهترین  خروجی صدا مناسب استفاده در خودرو و خانه...

کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI

557٬000 ‎تومان
اگر به دنبال یک کابل مبدل برای اتصال آیفون یا آیپد خود به تلویزیون هستید، و به دنبال کابلی با قیمت مناسب هستید این محصول مناسب شماست. در نهایت...

مبدل TYPE C به HDMI اپل

3٬700٬000 ‎تومان
کابل تبدیل type-c بهHDMI اپل، مناسب برای خروجی TYPE C به HDMI می باشد و از کلیه محصولات اپل پشتیبانی می کند. به صورت اورجینال در اپل سرویس ایران...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید