آیفون ایکس اس مکس 256 گیگابایت دست دوم

19٬900٬000 ‎تومان
بدون مالیات

آیفون ایکس اس مکس 256 گیگابایت دست دوم


  • رجیستر شده
  • سلامت بدنه درحد نو
  • رنگ Gold
  • باتری 83 درصد
  • بدون بازشدگی
  • دارای مهلت تست 3 روزه  
  •  دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور 
تعداد

خرید گوشی آیفون ایکس اس مکس اپل

کمپانی اپل در سال 2018 با رونمایی از آیفون ایکس اس مکس ( iPhone XS Max Apple ) تغییر و تحول چشمگیری را در خط تولید تلفن های هوشمند خود ایجاد کرد. این گوشی موبایل در واقع اولین فبلت 6.5 اینچی از شرکت اپل است که تولید و به بازار عرضه شده است.

ابعاد، اندازه و رنگ‌بندی

آیفون XS Max یک تلفن هوشمند با سایز بسیار بزرگ با نمایشگر 6.5 اینچی بدون حاشیه است. اپل پسوند پلاس را برای آیفون های 5.5 اینچی خود در نظر گرفته بود؛ اما در حال حاضر این کمپانی برای گوشی های موبایل 6.5 اینچی از پسوند مکس استفاده کرده است. ابعاد و اندازه آیفون ایکس اس مکس مشابه با آیفون 8 پلاس و 7 پلاس می باشد.
اپل این محصول را با ویژگی‌های خاص به‌عنوان یکی از پرچم‌داران این شرکت با رنگبندی متنوع در سه رنگ طلایی، نقره ای و خاکستری به بازار عرضه کرده است.

نمایشگر آیفون XS Max

مشخصات ایفون ایکس اس مکس

در بخش نمایشگر اکنون کمی تغییرات را شاهد هستیم. اپل توانسته با حذف کلید هوم و طراحی بدون حاشیه، سایز نمایشگر بزرگ‌ترین پرچمدارش را یک اینچ بزرگ‌تر کند؛ یعنی اگر یک آیفون 8 پلاس دارید، اکنون می‌توانید حتی در سایز بدنه کوچک‌تر، از یک نمایشگر 6.5 اینچی سود ببرید. این نمایشگر با نسبت 19.5:9 عرضه شده و از پنل Super AMOLED استفاده می‌کند. همچنین رزولوشن 2688 در 1242 را ارایه می‌دهد و با یک ضرب و تقسیم ساده می‌توانید متوجه شوید که در هر اینچ از نمایشگر این گوشی 458 پیکسل قرار گرفته‌ است.

نمایشگر سوپر رتینا آیفون ایکس اس مکس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دیده می‌شود که پیش‌تر نمونه آن را در گوشی گیمینگ ریزر دیده بودیم. این نمایشگر همچنین از داینامیک رنج بسیار خوبی بهره می‌برد و به گفته سازنده نسبت به نسل قبلی تا 60 درصد بهبود داشته است.

نمایشگر آیفون XS Max بدون حاشیه است و از شفافیت رنگ و کیفیت بسیار بالا در نمایش تصاویر برخوردار است. این محصول به دلیل کیفیت بالا و وضوح خوبی که دارد برای مشاهده فیلم و اجرای بازی ها بسیار مناسب است.

آیفون XS Max برای طرفداران بازی های موبایل، علاقه مندان شبکه های اجتماعی، تماشاگران فیلم و افرادی که کارهای حرفه ای انجام میدهند، بسیار مناسب است. یکی از ویژگی های بسیار خوب این گوشی همراه این است که نمایشگر بدون حاشیه آن روند کار با دستگاه را آسان کرده است.

پردازنده آیفون XS Max

یکی از بخش‌هایی که هر ساله آیفون دست به تغییر در آن می‌زند، همین سخت‌افزار است. امسال این کمپانی از جدیدترین چیپست خود با نام A12 بایونیک در آیفون ایکس اس مکس بهره برده است. این چیپ بر خلاف سال‌های قبل، شاهد بهبودهایی جزئی بوده و از سرعت دوبرابری در آن خبری نیست. A12 به گفته سازنده آن نسبت به نسل قبلی 15 درصد سریع‌تر است و تا 40 درصد بهینه‌تر خواهد بود.

همچنان در این چیپ نیز از 6 هسته پردازشی استفاده شده که شامل ۲ هسته برای محاسبات حرفه‌ای و سنگین و ۴ هسته کم مصرف می‌شود. البته ظاهرا اپل بر روی هسته‌های کم‌مصرف تایم بیشتری گذاشته و آن‌ها را با بهینه‌سازی‌های بیشتری همراه ساخته است. در نتیجه هنگام استفاده عادی و روزمره انرژی کم‌تری مصرف می‌کنند تا شاهد بهبود شارژدهی گوشی باشیم.

لازم به ذکر است که قدرت پردازش گرافیکی تراشه یاد شده برای آیفون های جدید این امکان را فراهم آورده که مشابه یک کنسول بازی جیبی، قدرت اجرای تصاویر گرافیکی مناسب برای بازی ها و دیگر اپلیکیشن ها را داشته باشد.

دوربین آیفون XS و XS Max

دوربین های پشتی آیفون XS Max از دو لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو و واید انگل برخوردار هستند. این دوربین ها از امکانی به نام قابلیت بوکه (Bokeh) برخوردارند که به پردازنده اجازه انجام ویرایش های مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشخیص چهره را داده است. این فناوری قادر است چهره‌ شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی ‌کند؛ حتی اگر تغییری در چهره‌ شما ایجاد شود، آن را شناسایی کرده و تنها با صورت شما قفل گوشی را باز می ‌کند.

ضمنا این گوشی موبایل امکان ضبط ویدیو با کیفیت 4K را دارد و قادر است ویدئوهای باکیفیت بسیار بالا را با افکت های مختلف ثبت کنند.

از دیگر ویژگی ها و قابلیت های این تلفن همراه می توانیم به برخورداری از استاندارد IP68 که مربوط به مقاومت این محصول در برابر آب است، اشاره کنیم.

براساس اعلام اپل، آیفون XS Max‌ از فناوری شارژ بی‌سیم با سرعت بالاتری نسبت به گوشی‌های قبلی خود پشتیبانی خواهد کرد. اما هنوز جزئیات آن از سوی کوپرتینونشین‌ها فاش‌ نشده است.

طراحی

مشخصات گوشی آیفون XS Max

طراحی شیشه‌ای پنل جلویی و پشتی بادوام‌تر در گوشی‌های هوشمند آیفون جدید که از مقاومت بالاتری در برابر خراشیدگی برخوردار هستند، امکان پشتیبانی از فناوری شارژ سریع بی‌سیم را فراهم می‌کند. گوشی‌های آیفون XS Max با استاندارد IP68‌ در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم هستند و می‌توانند حداکثر تا ۳۰ دقیقه در عمق ۲ متری وارد آب قرار داده شوند و اگر قهوه، چای و نوشابه روی آن بریزد، گوشی آیفون در امان خواهد بود.

متاسفانه، اپل در مورد مشخصات فناوری شارژ سریع (fast charge) توضیح بیشتری ارائه نکرده است. این احتمال وجود دارد که حتی تا توان ۱۰ وات افزایش پیدا کند. البته تا زمانی که محصول را در دست نگیریم و به‌صورت رسمی وارد بازار نشود، نمی‌توان روی صحت و سقم اطلاعات منتشر‌شده‌ ی‌ این‌چنینی صفحه گذاشت یا آن را رد کرد.

سورپرایز اصلی اما در قسمت بعدی رخ داد که به گفته فیل شیلر، آیفون‌های جدید از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کنند. البته این خبر برای ما ساکنان ایران خیلی خوشحال‌کننده نیست. درواقع هنوز یک درگاه سیم کارت در این گوشی‌ها وجود خواهد داشت اما برای سیم کارت دوم این گوشی از eSim استفاده می‌کند که پیش‌تر آن را در آیپدها دیده بودیم. اپراتورهای کشور ما درحال‌حاضر از eSim پشتیبانی نمی‌کند.

در کشور چین که اپل نمی‌تواند از eSim استفاده کند، درگاه سیم کارت این گوشی دو سیم کارت فیزیکی پشتیبانی می‌کند.

این یعنی اگر آیفون دو سیم کارته واقعی می‌خواهید، باید آیفون XS Max ساخته شده برای کشور چین را خریداری کنید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

آیفون 6 با حافظه 64GB دست دوم

3٬800٬000 ‎تومان
آیفون 6  64GB دست دوم 100% اورجینال دارای ضمانت سلامت فیزیکی کالا دارای مهلت تست  باتری تعویض شده کلیه لوازم اصلی ریجستر شده دارای...

مجیک ماوس سری 1 دست دوم

2٬999٬000 ‎تومان
مجیک ماوس ۱ دست دوم در حد نو Magic Mouse 1 100% اورجینال2400 دارای ضمانت اصالت کالا دارای ضمانت سلامت فیزیکی مناسب استفاده برای تمامی...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید